ارسال به دیگران پرینت

۱۰ هزار زوج نابارور در مناطق محروم درمان میشوند | پرداخت ۱۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه

به همت بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰ هزار زوج نابارور در کشور در طرح درمان رایگان شرکت داده می‌شوند.

  ۱۰ هزار زوج نابارور در مناطق محروم درمان میشوند   |  پرداخت ۱۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه

 آیین آغاز دور جدید خدمات بنیاد ۱۵ خرداد پس از پیوستن به ستاد اجرایی فرمان امام، صبح دیروز با حضور معاونان ستاد اجرایی فرمان امام و مدیران عامل بنیاد ۱۵خرداد و بنیاد برکت و مدیران بانک صادرات درمحل نمایشگاه دائمی ستاد برگزار شد. مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در این مراسم با اشاره به آغاز فعالیت‌های جدید این بنیاد گفت: با دستور رئیس‌ستاد اجرایی فرمان امام بخشی از خدمات اجتماعی که تا پیش از این توسط بنیادهای احسان و برکت ارائه می‌شد، از امروز با افتتاح سامانه جامع خدمات اجتماعی بنیاد ۱۵خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام به آدرس http://1542.ir به مردم ارائه خواهد شد.

سید عبداله ارجائی افزود: یکی از این فعالیت‌ها کمک به درمان ناباروری ۱۰ هزار زوج نابارور است که در دهک‌های ۱ تا ۵ جامعه هستند و با اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام خواهد بود. ارجائی در تشریح این طرح گفت: معرفی به مراکز درمانی طرف قرارداد با بنیاد، پرداخت ۱۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با همکاری بانک صادرات و یک میلیون تومان کمک بلاعوض از جمله تسهیلات ستاد اجرایی فرمان امام برای فرزنددار شدن این خانواده‌هاست که این حمایت تا فرزنددار شدن این زوج‌ها ادامه خواهد داشت. وی خاطرنشان کرد: افرادی که مایل به استفاده از این خدمات هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه http://1542.ir در این طرح ثبت‌نام کنند.

تولد بیش از ۸۰۰ کودک

با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات این ستاد در حوزه‌های سلامت و خانواده گفت: تاکنون 6 هزار و500 زوج نابارور در مناطق محروم کشور در طرح حمایتی ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفته‌اند که این درمان‌ها منجر به تولد بیش از ۸۰۰ کودک شده است.

سیدمصطفی سیدهاشمی افزود: توجه به تحدید جمعیت و ترویج فرزندآوری در کشور، یکی از برنامه‌های ثابت ستاد اجرایی فرمان امام در سال‌های اخیر بوده و طرح‌های جدیدی نیز در این زمینه طراحی شده که به زودی به اطلاع مردم خواهد رسید.

قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات نیز در این مراسم با اشاره به ورود ستاد اجرایی فرمان امام به مبحث جمعیت و افزایش فرزندآوری گفت: امروز با دیدن چهره تعدادی از فرزندان متولدشده در طرح حمایتی ستاد اجرایی، با خودم گفتم چه طرح و سرمایه‌گذاری بهتر و شیرین‌تر از اینکه منجر به تولد یک انسان شود که در آینده می‌تواند یک دانشمند و یک افتخارآفرین و نخبه برای کشور شود.

رضا صدیق افزود: مشارکت در این طرح برای ما، مشارکت دریک پروژه اقتصادی و کوتاه مدت نیست بلکه انجام بخشی از وظایف اجتماعی و انسانی است که به آن افتخار می‌کنیم.

گفتنی است، در این مراسم تعدادی از خانوارهایی که با حضور در طرح درمان زوج‌های نابارور ستاد اجرایی فرمان امام صاحب فرزند شده بودند نیز به عنوان مهمان افتخاری حضور داشتند که در پایان مراسم هدایایی به والدین و کودکان آنها اهدا شد.

در پایان این آیین، تفاهمنامه همکاری بین بنیاد ۱۵خرداد ستاد اجرایی فرمان امام، بیمه برکت و بانک صادرات امضا شد.

 

منبع : کیهان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • هاجر ارسالی در

      خیلی طرح عالی هست خدا خیرتون بده بازم کسی ب فکری برای ما هم کرد ولی این طرح را جوری اجرا کنید ک شامل همه افراد بشود

    • مهسا ارسالی در

      آخه خانواده محروم بچه رو میخواهد چیکار؟که به نفر دیگر رو هم مثل خودش بدبخت کنه
      بهتره اول خودش از محرومیت دریا بعدا بجه بیاره

    • مهسا ارسالی در

      مسلما در یک خانواده محروم بچه با مشکلات ژنتیکی وبسیاری از مسایل دیگر روبرو میشه
      که به دنیا نیومن خیلی بهتره
      با عقده های تربیتی بزرگ میشه

    • ملیه ارسالی در

      با سلام من دراین طرح ثبت نام کردم ولی ارور میده وثبت نمیشه لطفا راهنمایی نمایید

    • نسی ارسالی در

      سلام من مراحل ثبت نام رو انجام دادم از کجا بفهمیم ثبت نام انجام شده لطفا راهنمایی کنید چجوری پیگیری کنیم واس تایید ثبت نام این طرح،ممنون

    • ناشناس ارسالی در

      چطوری بایدثبت نام کنم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه