ارسال به دیگران پرینت

تعداد داوطلبان گروه‌های پنجگانه آزمایشی آزمون سراسری ۱۴۰۰

تعداد داوطلبان گروه‌های پنجگانه آزمایشی آزمون سراسری ۱۴۰۰، بر اساس کارت‌های صادرشده ورود به جلسه، مشخص شد.

 تعداد داوطلبان گروه‌های پنجگانه آزمایشی آزمون سراسری ۱۴۰۰

کنکور سراسری ۱۴۰۰ از ساعت هشت صبح فردا چهارشنبه ۹ تیرماه کلید می خورد؛ این آزمون به دلیل شیوع ویروس کرونا برای دومین سال متوالی در چهار روز برگزار می شود.

فرایند توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون ۶ تیرماه در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد و تا روز شنبه ۱۲ تیرماه که آخرین نوبت این آزمون برگزار می شود، ادامه دارد.

از آنجایی که هر داوطلب علاوه بر گروه آزمایشی اصلی یعنی ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی می تواند در گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجی هم شرکت کند، تعداد یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ کارت ورود به جلسه صادر شده است.

تعداد داوطلبان در گروه‌های آزمایشی پنجگانه

تعداد کارت های صادر شده برای داوطلبان گروه علوم ریاضی و فنی ۱۴۲ هزار و ۶۲ کارت است که از این تعداد ۵۰ هزار و ۵۵۷ نفر زن و ۹۱ هزار و ۵۰۵ نفر مرد هستند. آزمون این گروه آزمایشی پنجشنبه ۱۰ تیرماه برگزار می شود.

تعداد کارت های صادر شده برای گروه علوم انسانی ۳۷۰ هزار و ۱۱۲ کارت است که از این تعداد ۲۱۹ هزار و ۹۵ نفر و ۱۵۱ هزار و ۱۷ نفر مرد هستند؛ آزمون گروه آزمایشی مذکور روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه به همراه گروه علوم ریاضی و فنی برگزار می شود.

تعداد کارت های صادر شده برای گروه آزمایشی هنر ۱۲۵ هزار و ۱۲۱ کارت است که از این تعداد ۸۷ هزار و ۳۲۶ نفر زن و ۳۷۷ هزار و ۹۵ نفر مرد هستند؛ این آزمون فردا چهارشنبه ۹ تیرماه برگزار می شود.

تعداد کارت های صادر شده برای گروه علوم تجربی ۵۵۴ هزار و ۸۶۰ کارت است که از این تعداد ۳۵۷ هزار و ۹۷۵ نفر زن و ۱۹۶ هزار و ۸۸۵ نفر مرد هستند؛ این آزمون روز جمعه ۱۱ تیرماه داوطلبان خود را به رقابت می کشاند.

همچنین تعداد کارت های صادر شده در گروه زبان های خارجی ۱۷۵ هزار و ۷۷۶ کارت است که از این تعداد ۱۱۳ هزار و ۵۹۹ نفر زن و ۶۲ هزار و ۱۷۷ نفر مرد هستند، آزمون گروه زبان های خارجی روز شنبه ۱۲ تیرماه به عنوان آخرین نوبت آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ برگزار می شود.

آزمون سراسری ۱۴۰۰ تعداد ۸۶ داوطلب کرونایی دارد که در بیمارستان های مورد نظر وزارت بهداشت برای آزمون مراجعه می کنند. گروه آزمایشی علوم تجربی ۵۱ داوطلبان کرونایی دارد که هشت نفر از آنها در تهران هستند و باید برای شرکت در کنکور به بیمارستان طالقانی تهران مراجعه کنند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه