ارسال به دیگران پرینت

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا:

عملیات هوایی پنتاگون در منطقه مرزی عراق – سوریه یک "واکنش هدفمند و مناسب به یک تهدید جدی و خاص" بود.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا عملیات هوایی پنتاگون در منطقه مرزی عراق – سوریه را واکنشی "هدفمند و مناسب" به یک تهدید "جدی و خاص" توصیف کرد.

 عملیات هوایی پنتاگون در منطقه مرزی عراق – سوریه یک "واکنش هدفمند و مناسب به یک تهدید جدی و خاص" بود.

بیانیه نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از حملات هوایی ایالات متحده علیه تاسیساتی در منطقه مرزی عراقسوریه منتشر شد که به ظن آنها مورد استفاده "گروه‌های شبه‌نظامی تحت حمایت ایران" قرار داشت.

در بیانیه پلوسی آمده است: حملات هوایی که وزارت دفاع آمریکا علیه تاسیسات عملیاتی و انبار تسلیحات در منطقه مرزی عراق – سوریه انجام داد، به نظر می‌رسد یک "واکنش هدفمند و مناسب به یک تهدید جدی و خاص" بود.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: "حفاظت از قهرمانان نظامی که از آزادی‌های ما دفاع می‌کنند، یک اولویت مقدس است. شبه نظامیان تحت حمایت ایران از این امکانات برای حملات تهدیدکننده علیه نیروهای آمریکایی و همچنین متحدانمان استفاده می‌کردند."

پلوسی گفت: طبق قانون اختیارات جنگی، کنگره مشتاق به دریافت و بررسی اطلاعیه رسمی درباره این عملیات و همچنین دریافت جزئیات بیشتر از دولت است.

وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) در بیانیه‌ای اعلام کرد، نیروهای هوایی این کشور به دستور جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا مواضع حشد شعبی را در دو نقطه یکی در خاک سوریه و دیگری در خاک عراق بمباران کرده است.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه