ارسال به دیگران پرینت

فوری | اسکوچیچ در تیم ملی ماندنی شد

دراگان اسکوچیچ در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی هم هدایت تیم ملی را به عهده خواهد داشت.

فوری | اسکوچیچ در تیم ملی ماندنی شد

دراگان اسکوچیچ در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی هم هدایت تیم ملی را به عهده خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که رئیس فدراسیون فوتبال در پایان بازیهای تیم ملی در بحرین، درباره ادامه همکاری با اسکوچیچ پاسخ مشخصی نداده بود، دقایقی قبل سایت فدراسیون فوتبال از قول عزیزی خادم نوشت که فدراسیون با اسکوچیچ برای ادامه همکاری به توافق رسیده است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفته است: فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی تا پایان مرحله دوم مقدماتی جام جهانی به توافق مشترک رسید. قرار شد بعد از قرعه کشی مرحله دوم، برنامه ریزی مناسبی برای این مرحله صورت گیرد و فدراسیون فوتبال همه امکانات لازم برای آماده سازی تیم ملی و حضور پرقدرت در مرحله دوم را در دستور کار قرار خواهد داد.

ادامه همکاری فدراسیون با اسکوچیچ در شرایطی رخ داد که طی روزهای گذشته خبرهایی درباره این موضوع منتشر شده بود و اینکه فدراسیون به خاطر فاصله کم تا شروع بازیهای تیم ملی و همچنین هزینه‌ای که باید برای تغییر در کادر فنی تیم ملی و انتخاب سرمربی جدید پرداخت کند، تصمیم به حفظ اسکوچیچ گرفته است به خصوص آنکه این مربی کروات آمار خوبی با تیم ملی داشته و هر 7 بازی‌اش را برده و توانسته ارتباط خوبی با شاگردانش برقرار کند و تمام اینها باعث شد که فدراسیون گزینه قطع همکاری با او را کنار بگذارد.

 

منبع : فوتبالی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه