ارسال به دیگران پرینت

مرضیه وحیددستجردی:

جمهوری اسلامی می تواند همه مستضعفان عالم را واکسینه کند

فعال سیاسی اصولگرا نوشت: جمهوری اسلامی توانسته است به واکسنی دسترسی پیدا کند که ان‌شاءالله با یک واکسیناسیون عمومی ۶ ماهه، به صادرات این واکسن به کشورهای مستضعف جهان خواهد پرداخت، تا مستضعفان عالم را در مقابله با این بیماری واکسینه کند و هویت خود در پرچمداری حمایت از مستضعفان را نشان دهد.

 جمهوری اسلامی می تواند همه مستضعفان عالم را واکسینه کند

مرضیه وحیددستجردی، فعال سیاسی اصولگرا با انتشار یادداشتی در روزنامه موسوم به انقلابی «وطن امروز» نوشت:

 

خالی از لطف نیست که به این موضوع اشاره کنم بیماری کرونا، فرصت مناسبی شده است برای نمایش هویت مردم ایران و هویت انقلاب اسلامی. در دورانی که جهانخواران و مستکبران همه خوبی‌ها و امکانات عالم را برای خود می‌خواهند و همه فقرها و نداری‌ها را به سایر کشورها تحمیل می‌کنند، جمهوری اسلامی توانسته است به واکسنی دسترسی پیدا کند که ان‌شاءالله با یک واکسیناسیون عمومی ۶ ماهه، به صادرات این واکسن به کشورهای مستضعف جهان خواهد پرداخت، تا مستضعفان عالم را در مقابله با این بیماری واکسینه کند و هویت خود در پرچمداری حمایت از مستضعفان را نشان دهد.

 

به هر حال امیدواریم در مدت زمان کوتاهی واکسیناسیون عمومی به سرانجام برسد و پس از آن، سایر ملل جهان و ملت‌های مستضعف با دریافت واکسن ایرانی کرونا، شاهد نوع‌دوستی، انساندوستی و خیرخواهی جمهوری اسلامی ایران باشند.

 

منبع : اعتماد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه