ارسال به دیگران پرینت

گوگل وویس چیست ؟ آموزش کامل گوگل وویس

گوگل ویس یک اپلیکیشن ارتباطی تلفنی بر پایه اینترنت است که کاربرانی که حساب گوگل دارند در سراسر جهان می توانند از آن استفاده کنند. این اپلیکیشن هم مثل بقیه برنامه ها نظیر واتساپ ، تلگرام ، وایبر و... عمل می کند ولی قابلیت انعطاف پذیری بالاتری نسبت به سایر برنامه ها دارد.

گوگل وویس چیست ؟ آموزش کامل گوگل وویس

گوگل ویس یک اپلیکیشن ارتباطی تلفنی بر پایه اینترنت است که کاربرانی که حساب گوگل دارند در سراسر جهان می توانند از آن استفاده کنند. این اپلیکیشن هم مثل بقیه برنامه ها نظیر واتساپ ، تلگرام ، وایبر و... عمل می کند ولی قابلیت انعطاف پذیری بالاتری نسبت به سایر برنامه ها دارد.

بسیاری از افراد هستند که دائما در حال مسافرت به کشور های خارجه هستند و به شماره مختص برای هر کشور نیاز دارند ولی می توانند با شماره های گوگل وویس به صورت رایگان با هر جای جهان ارتباط برقرار کنند و هزینه های اضافی بابت خرید شماره هر کشور و همچنین هزینه های مخابراتی تماس با کشورهای دیگر را به صفر رسانند.

این سرویس در سال 2009 توسط گوگل راه اندازی شد و کاربران با خیال راحت و بدون مشغله ذهنی جهت هک شدن توسط برنامه می توانند از این سرویس استفاده کنند.

این سرویس بر پایه یک شماره از کشور آمریکا یا کانادا برقرار می شود و استفاده از این سرویس جهت برقراری تماس با کل جهان رایگان و با استفاده از حجم کمی از اینترنت وایفای یا گوشی قابل استفاده است. در کل استفاده از سرویس های پیام رسان یا تماس که بر پایه اینترنت هستند مقرون به صرفه اند و استفاده از آن ها بسیار آسان می باشد. پس در هر جا که اینترنت داشته باشید می توانید با این شماره تماس دریافت یا برقرار کنید و حتی پیام دریافت یا ارسال کنید.

برای استفاده از گوگل ویس بهتر است آی پی منطقه را روی آمریکا تنظیم کنید و به راحتی در ایران نیز از این سرویس استفاده کنید. همچنین برای استفاده از این برنامه به وسیله ای احتیاج دارید که دارای میکروفون و بلندگو باشد از این رو هم می توان با گوشی و هم با لپ تاپ تماس برقرار کرد.

برای جلوگیری از سلب امتیاز شدن شماره تان توسط گوگل بهتر است هر 60 روز یک تماس در حد بوق خوردن با این شماره ها داشته باشید تا شماره تان سلب نشود.

استفاده از این سرویس برای کاربران ایالات متحده که دارای شماره از این کشور ها هستند کاملا رایگان است و به هر کاربر یک شماره به صورت رایگان داده می شود ولی برای بقیه کاربران نیز با پرداخت اندک هزینه ای توسط سایت شماره ارائه می شود.

شماره مجازی گوگل وویس

برای استفاده از برنامه گوگل وویس باید نکات زیادی را مد نظر داشته باشیم از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 - قابلیت معرفی نام تماس گیرنده توسط گوگل وویس

هر زمان فردی توسط برنامه گوگل وویس با شما تماس بگیرد باید حتما نام خود را ذکر کند تا تماس برقرار شود. برای استفاده از این قابلیت گوگل وویس باید به قسمت تنظیمات برنامه بروید و بعد به قسمت Calls و بعد از آن به قسمت Screen Calls بروید.

همچنین در حین تماس که نام تماس گیرنده را می شنوید با فشردن کلید 1 تماس گیرنده را به عنوان مخاطب می توانید تایید کنید با فشردن کلید 2 برای تماس گیرنده پست صوتی ارسال می شود و همچنین با فشردن کلید * می توانید به تماس پاسخ دهید.

2 - قابلیت دریافت رونویس از روی پیام صوتی

اگر وقت این را ندارید که پیام های پست صوتی خود را تک به تک گوش دهید می توانید با رفتن به قسمت تنظیمات برنامه گوگل وویس دریافت رونویس را فعال کنید تا رو نویس برای ایمیل شما ارسال شود و شما کل پیام های صوتی خود را در قالب یک متن بلند در ایمیل خود دریافت کنید و آن ها را حتی در لپ تاپ خود نیز بررسی کنید.

3 - قابلیت ضبط تماس توسط برنامه گوگل وویس

در هنگام برقراری تماس با گوگل وویس با فشردن کلید 4 می توانید مکالمه هایتان را ضبط کنید و آن ها را در گوشی یا لپ تاپ خود ذخیره نمایید و بعدا چند بار هم می توانید به آن ها گوش دهید. در هنگام ضبط تماس یک پیام صوتی به هر دو طرف اعلام خواهد شد که تماس در حال ضبط شدن است. باید توجه داشته باشید که تماس های ضبط شده به هیچ عنوان رونویسی نمی شوند و فقط به صورت mp3 در گوشی یا لپ تاپ ذخیره می شوند.

4 - قابلیت سفارشی سازی پیام خوش آمدگویی مخاطبین

در ورژن های قدیمی قابلیتی در برنامه گوگل وویس وجود دارد که با کمک آن می توان از وجود یک منشی تلفنی بهره برد. که برای هر مخاطب این برنامه می توان یک پیام خوش آمدگویی اختصاصی درست کرد.

روی گزینه Lagacy در برنامه گوگل وویس کلیک کرده و سپس گزینه Google Voice Lagacy را انتخاب کرده و از این قابلیت استفاده کنید.

5 - بهره مندی از بخش اسپم برنامه گوگل وویس

گاهی اوقات ممکن است شماره های ناشناسی با شما تماس بگیرند و از این موضوع ناراحت باشید که مزاحمت تلفنی برایتان ایجاد شود از این رو این برنامه قابلیتی دارد تا بتوان شماره های ناشناسی که مایل به پاسخ تماسشان نیستید را بلاک کنید و از شر مزاحمت این شماره ها خلاص شوید.

برای استفاده از این قابلیت کافی است در قسمت تنظیمات روی گزینه Security و سپس Filter Spam کلیک کنید تا این قابلیت برای شما فعال شود.

نحوه کار با گوگل وویس به چه صورت است؟

برای استفاده از این برنامه کافیست ابتدا برنامه گوگل وویس را نصب کرده و سپس اقدام به خرید شماره اختصاصی این برنامه نموده و یک اکانت مخصوص خود بسازید و همانند سایر اپلیکیشن ها از این برنامه هم استفاده کنید و برای برقراری تماس با این برنامه کافیست به بخش تماس های این برنامه رفته و شماره مورد نظر را وارد کرده یا مخاطب مورد نظر را پیدا کرده و تماس برقرار کنید.

همان طور که گفته شد با استفاده از این برنامه می توان شماره های ناشناسی که قصد مزاحمت دارند را بلاک کرد یا تماس های صوتی را ضبط کرد و از پست صوتی خود رونویسی کنید.

همچنین باید توجه داشته باشید که آی پی منطقه را روی آمریکا تنظیم کنید و همچنین اینترنت خود را تا پایان تماس و کار با برنامه فعال نگه دارید.

خرید شماره مجازی گوگل

خرید شماره مجازی گوگل

شما برای استفاده از خدمات گوگل نیاز به یک شماره غیر از شماره ایران خواهید داشت . برای تهیه شماره میتوانید به وب سایت شماره مجازی مراحعه کنید تا بتوانید لذت خرید شماره مجازی گوگل همراه با قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته را تجربه کنید . برای خرید اینجا کلیک کنید .

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه