ارسال به دیگران پرینت

تازه‌ترین خبر از وضع سلامتی محمد کاسبی در بیمارستان

محسن علی اکبری تهیه‌کننده تلویزیون با اشاره به وضعیت جسمانی محمد کاسبی که در بیمارستان بستری شده است بیان کرد او عمل جراحی سختی را پشت سر گذاشته و اکنون حالش خوب است.

تازه‌ترین خبر از وضع سلامتی محمد کاسبی در بیمارستان

محسن علی اکبری تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره وضعیت محمد کاسبی بازیگر باسابقه که به تازگی در بیمارستان بستری شده است بیان کرد: آقای کاسبی بازیگر شناخته شده و محبوب به تازگی در بیمارستان بستری شد، اما اکنون وضعیت خوبی دارد. من به نمایندگی از موسسه هنرمندان پیشکسوت به عیادت آقای کاسبی رفتم و جویای حال وی شدم.

وی با اشاره به مشکلات جسمانی کاسبی عنوان کرد: آقای کاسبی از ناحیه کمر و ستون فقرات دچار مشکل شده بودند و همچنین از مشکل گرفتگی عروق قلب هم برخوردار بود اما نتوانسته بود عمل انجام دهد همزمان با این مسائل دچار خونریزی معده شد و به همین دلیل در بیمارستان بستری شد.

این تهیه‌کننده تلویزیون با اشاره به اینکه کاسبی عمل‌هایی برای خونریزی معده و ستون فقرات داشته است، گفت: با توجه به وضعیتی که محمد کاسبی داشت و با تشخیص رییس بیمارستان بستری و عمل بسیار سختی را پشت سر گذراند.

علی اکبری با اشاره به نظر پزشکان درباره وضعیت او بیان کرد: محمد کاسبی به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار در سینما و تلویزیون شناخته می‌شود و وضعیت سلامتی او برای پزشکان نیز مهم بود.

وی درباره وضعیت فعلی این بازیگر توضیح داد: او جمعه چهارم تیر از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شد و حالش خوب است، تیم پزشکی هم از وضعیت او راضی بود و حداکثر طی همین امروز و فردا از بیمارستان مرخص می‌شود.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه