ارسال به دیگران پرینت

اتفاقات جدید برای آبی پوشان | مشکل اصلی استقلالی ها

مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه آبی‌ها روزهای پرحاشیه‌ای را پشت سر می‌گذارند، گفت: تجربه مجیدی به داد استقلال رسید و این تیم توانست در این شرایط بحرانی سه امتیاز حساس را کسب کند.

اتفاقات جدید برای  آبی پوشان  | مشکل اصلی استقلالی ها

محمدرضا شکورزاده در خصوص پیروزی دو بر صفر استقلال برابر گل گهر سیرجان گفت: در روزهایی که آبی پوشان مرتب درگیر اتفاقات جدید هستند و حاشیه های زیادی را پشت سر می گذارند، توانستند با یک بازی خوب و با کمترین اشتباه تیم پرقدرت گل گهر را شکست داده و همچنان فاصله خود را با دو تیم سپاهان و پرسپولیس حفظ کنند.

مدافع پیشین استقلال ادامه داد: ضربه سر مرادمند یاران قلعه نویی را غافلگیر کرد. او توانست گلی را به ثمر برساند هم در فوتبال کشورمان کمتر دیده ایم و هم علیرضا حقیقی انتشار چنین ضربه ای را از مرادمند نداشت.

وی ادامه داد: در روزی که مهاجمان استقلال پای شان به گلزنی باز نشد مدافع و هافبک آبی پوشان جور مهاجمان را کشیده، با دو گلی که به ثمر رساندند موقعیت استقلال را در جدول بهبود بخشیدند.

شکورزاده در ادامه خاطرنشان کرد: تجربه مجیدی به داد استقلال رسید، او توانست در این شرایط بحرانی و با نبود چند بازیکن کلیدی اش آرامش را به اردوی تیم بازگردانده و با ارائه یک بازی قابل قبول گل گهر را شکست دهد. مجیدی نشان داد که می تواند در این شرایط بد آرامش را به تیم تزریق کند. بازیکنان هم برای هواداران سنگ تمام گذاشتند، شاید کمتر کسی فکر می کرد استقلال بتواند در روزهای سختش گل گهر را شکست دهد اما آبی ها با تمام توانشان بازی کردند و توانستند به یک برد شیرین دست پیدا کنند.

وی در مورد تغییراتی که در هیات مدیره به وجود آمده گفت: مشکل اصلی استقلال در این روزها بیشتر مسائل مالی است. اگر پول به باشگاه تزریق نشود تغییرات در هیات مدیره دردی را دوا نخواهد کرد این روزها بازیکنان مبالغ زیادی از باشگاه طلبکارند و هنوز نتوانسته اند دریافتی داشته باشند بنابراین تغییر هیات مدیره ای که نتواند مطالبات بازیکنان را پرداخت کند سودی برای بازیکنان نخواهد داشت البته امیدواریم این تغییرات به سود استقلال رقم بخورد اما بعید می دانم چنین اتفاقی رخ بدهد.

وی در مورد اینکه یکی از اعضای هیات مدیره نیامده، استعفا داده است، گفت: قصه عجیبی در استقلال وجود دارد اگر عضو هیات مدیره نمی خواست در استقلال باشد پس چرا اول آن را قبول کرد و اگر قبول کرد چرا نیامده استعفا داد؟ امیدوارم هر چه زودتر مشکلات استقلال برطرف شود. تا به حال ندیده بودم استقلال اینقدر با مسائل حاشیه ای و مشکلات دست و پنجه نرم کند حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این تغییر هیات مدیره به سود آبی پوشان خواهد بود یا همچنان مشکلات برای تیم باقی خواهد ماند.

مدافع پیشین استقلال در پایان و در خصوص دیدار آبی ها برابر آلومینیوم اراک که هفته جاری برگزار خواهد شد، گفت: آلومینیوم با علیرضا منصوریان نتایج خوبی کسب کرده و توانسته شرایط خودش را در جدول بهبود ببخشد. این هفته هم شاهد جدال دو استقلالی در کسوت سرمربی خواهیم بود و این بازی جذابیت بیشتری پیدا خواهد کرد. آلومینیوم و استقلال هر دو به دنبال پیروزی هستند تا بتوانند موقعیت خود را در جدول بهبود بخشیده و این می تواند بر جذابیت های بازی بیفزاید.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه