ارسال به دیگران پرینت

اظهارات مهم رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران

: رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه گمانه زنی های رسانه ای درمورد اعضای کابینه دقیق نیست، تصریح کرد: ما سامانه‌ای ایجاد می کنیم که دوستان اگر پیشنهادی دارند مارا مطلع کنند و صاحبنظران و دغدغه مندان پیشنهاد خود را بدهند.

اظهارات مهم  رئیس جمهور منتخب  جمهوری اسلامی ایران

 

سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران شامگاه امروز در برنامه «بدون تعارف» شبکه دوم سیما اظهار داشت: من زندگی ام را مدیون امام رضا(ع) هستم و در دوران مسئولیت های مختلف ارتباطم را با امام رضا(ع) در همه شئون زندگی‌ام سازنده می‌دانم.

وی با اشاره به دوران طلبگی و تحصیل خود گفت: جبران برخی از کمبودهای اقتصادی را صفای طلبگی جبران می‌کرد و هیچ زمانی یادم نیم آمد که در دوران طلبگی در در دوران تحصیل بدون کار باشم.

رئیسی ضمن تاکید بر اینکه می توان نظر دوستان حفاظتی و ارتباط با مردم را جمع کرد، گفت: خواست من از دوستان حفاظت این بوده ضمن این که کارشان را انجام می دهند ارتباط با مردم محدود نشود چون به این ارتباط سخت نیاز دارم و برای فهم مسائل کف بازار  و خیابان نیازمند ارتباط است و این ارتباط را برای خیلی از مدیران ضروری می‌دانم.

 رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر اینکه بیش از همه چیز اشتغال، کرونا ومسکن ذهنم را مشغول کرده است، گفت: ساز و کارهای نظام اداری سالم از دغدغه های جدی من است. برخی از اقدامات حتما زمان می‌برد و من و همکارانم شبانه روز تلاش خود را خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه گمانه زنی های رسانه ای درمورد اعضای کابینه دقیق نیست، تصریح کرد: دوستان به خودشان زحمت ندهند و اگر پیشنهادی دارند ما را مطلع کنند. ما سامانه ای ایجاد می کنیم که صاحبنظران و دغدغه مندان پیشنهاد خود را بدهند ولی گمانه‌زنی ها ممکن است مشکل ایجاد کند.

رئیسی در پاسخ به سوالی درمورد همکاری با اعضای دولت فعلی با بیان اینکه بنا را گذاشته ایم که همه عزیزانی که در جای جای دولت مشغول به کار هستند به شرط توجه به دغدغه های دولت همکار دولت باشند، گفت: عمیقا به شایسته‌سالاری معتقدم و اینکه طرف در کدام جناح و سلیقه هست مورد توجه ما نخواهد بود و کارآمدی و فسادستیزی و روحیه انقلابی و مردمی بودن شرایط کار با ما هستند.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه