ارسال به دیگران پرینت

مددی سوژه رسانه‌های آبی‌پوشان

در حاشیه گردهمایی امروز هیات دولت قرار بود وزیر ورزش با وزرای اقتصاد و دادگستری جلسه مجمع استقلال را تشکیل بدهند و درباره هیات مدیره استقلال تصمیم گیری کنند.

مددی سوژه رسانه‌های آبی‌پوشان

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر، در حاشیه گردهمایی امروز هیات دولت قرار بود وزیر ورزش با وزرای اقتصاد و دادگستری جلسه مجمع استقلال را تشکیل بدهند و درباره هیات مدیره استقلال تصمیم گیری کنند. در حالی که هنوز به صورت رسمی خبری از جلسه مجمع استقلال بیرون نیامده، برخی خودشان را اعضای جدید هیات مدیره می نامند! شایعه شده علی اصغر ملکیان، داریوش دلفانی و احمد مددی اعضای جدید هیات مدیره استقلال هستند. یکی از این افراد به خبرنگاران گفته فقط امضای حکمش مانده تا وارد هیات مدیره استقلال شود. ملکیان و دلفانی پیش از این با باشگاه پیکان همکاری می کردند و مددی هم که در حال حاضر مدیرعامل استقلال است و به احتمال فراوان به عضویت هیات مدیره در می آید.

دومین خبر پربازدید به تصمیم مهم جدیدی برای استقلال اختصاص داشت. فرهاد مجیدی برای حفظ آرامش استقلال در آستانه دیدار با گل گهر، شاگردانش را ممنوع المصاحبه کرد.

سیامک نعمتی که در دیدار مقابل تراکتور به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و دقایقی بعد نیز دچار آسیب دیدگی شد، قادر به همراهی این تیم در جدال این هفته برابر مس رفسنجان نخواهد بود. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد. نعمتی بعد از این دیدار مراحل درمانی و عکسبرداری خود را دنبال کرد و اکنون طبق نظر کادرپزشکی قادر به همراهی این تیم در دیدار برابر مس رفسنجان نخواهد بود. کمال کامیابی نیا و وحید امیری دیگر مصدومان پرسپولیس در جدال با مس رفسنجان خواهند بود و شهریار مغانلو نیز همچنان با مصدومیت جزیی دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبر پربازدید در خصوص تعریف و تمجید مدافع محبوب پرسپولیس از مهدی قایدی بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان در این خصوص گفت: مهدی قایدی فوتبالیست بااستعدادی است و ما در همه تیم‌ها بازیکنان مستعدی داریم که خوب فوتبال بازی می‌کنند. به نظر من بازیکنان ایرانی حتی می‌توانند در بهترین لیگ‌های دنیا بازی کنند. بارها جلوی قایدی بازی کرده‌ام و معتقدم که او استعداد خیلی خوبی دارد و می‌تواند پیشرفت کند. در مورد اینکه قایدی می‌خواهد چه تصمیمی بگیرد صحبتی با این بازیکن نداشته‌ام.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.

 

منبع : شهر خبر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه