ارسال به دیگران پرینت

سالانه میلیون ها کالا در انبارآمازون از بین می‎ رود

آمازون هر ساله میلیون‌ها کالای فروش نرفته در یکی از انبارهای خود در انگلستان را از بین می‌برد.

 سالانه میلیون ها کالا در انبارآمازون از بین می‎ رود

بر اساس گزارشی از ITV News انگلستان ، آمازون هر هفته در یکی از انبارهای خود هزاران کالا که شامل برخی از کالاهای برگشتی و برخی دیگر که فروخته نشده  هستند را از بین می برد. این گزارش شامل مصاحبه با یک کارمند سابق انبار آمازون است که می گوید یک مرکز در نزدیکی گلاسگو، اسکاتلند، هر هفته 130،000 کالا را نابود می‌کند. تصاویر از داخل انبار نشان می دهد که یک مته برق، یک کتاب و ماسک های صورت در بسته بندی اصلی خود در گاری‌ها به "منطقه تخریب" در تاسیسات هدایت می‎شوند.

کارمندی که در این گزارش نامش فاش نشده است، گفت: "هیچ دلیلی برای آنچه از بین می رود وجود ندارد و هر کالایی حتی بسیار گران قیمت در بین آن‌ها یافت می‎شود. برخی از کالاهای نابود شده از فروشندگان شخص ثالث تهیه می شود که اقلام خود را در بازار آمازون فهرست می‌کنند و به غول تجارت الکترونیکی پول می دهند تا اقلام را در انبار نگهداری کند.

/

بنابراین بر اساس ITV، این فروشندگان ممکن است تصمیم بگیرند در صورت عدم فروش طولانی مدت کالاهای خود، پرداخت به آمازون را متوقف کنند که این امر می تواند آمازون را به نابودی کالاها سوق دهد. برخی از موارد نیز به خیریه می روند.

آمازون می‌گوید وسایل تخریب شده بازیافت شده و به محل دفن زباله ارسال نمی شوند. این شرکت به ITV گفت که هیچ مورد تخریب شده ای در محل دفن زباله وجود ندارد. در بیانیه ای  سخنگوی آمازون گفت: "اولویت ما فروش مجدد ، کمک به سازمان های خیریه یا بازیافت کالاهای فروخته نشده است." "به عنوان آخرین چاره ، ما اقلام را برای بازیابی انرژی بازیافت خواهیم کرد ، اما در تلاش هستیم تا تعداد دفعاتی که این اتفاق می افتد را به صفر برسانیم."گفته می شود آمازون سالانه میلیون ها کالا را در یک انبار انگلیس از بین می برد.

/

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه