ارسال به دیگران پرینت

سپاهان، ستاره بارسلونا را می خواهد| ستاره بارسلونا به سپاهان می آید؟

سپاهان، ستاره بارسلونا را می خواهد. ستاره بارسلونا به سپاهان می آید؟سپاهان به دنبال ستاره سابق بارسلونا است.

سپاهان، ستاره بارسلونا را می خواهد| ستاره بارسلونا به سپاهان می آید؟

آنطور که سایت ترانسفر مارکت ادعا کرده، مدیران باشگاه سپاهان برای جذب بویان کرکیچ وارد عمل شده اند.

علی رغم اینکه سال گذشته قانون منع جذب بازیکنان و مربیان خارجی وضع شد، با حضور اعضای جدید در فدراسیون فوتبال و صحبت هایی که عزیزی خادم در یکی از مصاحبه های خود انجام داد، این قانون البته با در نظر گرفتن تعهداتی که باشگاه های ایرانی باید به آن عمل کنند تا اجازه جذب بازیکن به آنها داده شود، برداشته خواهد شد.

پس از چراغ سبز عزیزی خادم در مورد آزاد شدن جذب بازیکنان و مربیان خارجی، یکی از رسانه های چک از علاقه سپاهان برای جذب مارتین هاچک هافبک سابق اسپارتاپراگ نوشت و حالا وب سایت معتبر ترانسفر مارکت از پیشنهاد سپاهانی ها برای جذب بویان کرکیچ بازیکن سابق بارسلونا پرده برداری کرده است.

کرکیچ که از آکادمی لاماسیا به تیم اصلی بارسلونا رسید، به دلیل ترافیک شدید و بازیکنان باکیفیتی که در بخش هجومی آبی و اناری ها وجود داشت، در سال ۲۰۱۱ و پس از ۴ سال حضور در تیم بزرگسالان بارسلونا تصمیم به جدایی گرفت و ۲ فصل در رم بازی کرد. این بازیکن که توانایی بازی در پست وینگر چپ و راست را به صورت تخصصی دارد، در ادامه دوران حرفه ای خود برای میلان، آژاکس، استوک سیتی، ماینتس و آلاوز بازی کرده و آخرین تیم او مونترال کانادا بوده که در لیگ برتر فوتبال آمریکا بازی می کند و با توجه به روندی که دوران حرفه ای او داشته، حضورش در ایران و بازی در باشگاهی نظیر سپاهان که به قراردادهایی که امضا می کند، پایبند است، دور از انتظار نخواهد بود.

سپاهان به دنبال ستاره سابق بارسلونا

کرکیچ که به تازگی وارد چهارمین دهه زندگی خود شده، طبق ادعای سایت ترانسفر حالا با پیشنهادی از سوی ایران مواجه شده و البته همین سایت احتمال این انتقال را ۴۵ درصد برآورد کرده است.

طلایی پوشان اصفهانی در فصل جاری با محرم نویدکیا مدعی اصلی قهرمانی در کنار پرسپولیس هستند و مدیران تیم با توجه به اینکه سال آینده باید در رقابت های آسیایی نیز حضور داشته باشند، به دنبال تقویت تیم هستند.

در حال حاضر استنلی کی روش و گئورگی گولسیانی دو بازیکن خارجی سپاهان هستند که در پایان فصل قراردادشان به اتمام خواهد رسید. آنچه مسلم است با برچیده شدن قانون منع جذب بازیکنان و مربیان خارجی، باید در انتظار تابستان داغی پیرامون باشگاه های ایرانی باشیم و حالا یکی از پراهمیت‌ترین‌هایش توسط سایت ترانسفر مارکت رونمایی شده و باید دید آیا دست سرنوشت ستاره سابق بارسلونا را که مهاجمی سریع و تکنیکی به شمار می رود، به ایران می رساند یا خیر.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه