ارسال به دیگران پرینت

کاهش سرفاصله حرکت قطارها در نیمه غربی به ۱۷ دقیقه

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از کاهش‌ سرفاصله حرکت قطارها در نیمه غربی خط شش به ۱۷ دقیقه خبر داد.

کاهش سرفاصله حرکت قطارها در نیمه غربی به  ۱۷ دقیقه

علی عبداله پور در این باره افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان، از روز یکشنبه ۳۰خردادماه۱۴۰۰ سرفاصله حرکت قطارها در نیمه غربی خط شش از ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس تا ایستگاه شهید ستاری، از ۲۰ دقیقه به ۱۷ دقیقه کاهش می یابد. 

وی با اشاره به اینکه خط شش متروی تهران دارای ۳۱ ایستگاه است و در حال حاضر ۱۲ ایستگاه آن به بهره برداری رسیده است، گفت: ایستگاه های شهید ستاری، شهید اشرفی اصفهانی، یادگار امام (ره)، مرزداران، شهرک آزمایش و دانشگاه تربیت مدرس در نیمه غربی این خط به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: سرفاصله حرکت قطارها در نیمه شرقی این خط هر ۱۵ دقیقه می باشد و ایستگاه های دولت آباد، کیان شهر، بعثت، امیرکبیر، میدان شهدا و امام حسین (ع) در این  بخش فعال هستند. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: امیدواریم با تکمیل و بهره برداری کامل از ایستگاه‌های خط شش و یکپارچه شدن سرویس دهی۰ در این خط، دغدغه های حمل و نقلی شهروندان در این منطقه کاسته شود. 

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، عبداله پور با اشاره به اینکه متروی تهران و حومه ظرفیت این را دارد که در خطوط درون شهری با سرفاصله ۲ دقیقه خدمات رسانی کند، خاطرنشان‌ کرد: در حال حاضر حدود هزار واگن کمبود داریم که اگر این تعداد واگن تأمین شود می توانیم سر فاصله‌ حرکت قطارها را در خطوط شش و هفت همانند خطوط دیگر کاهش دهیم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه