ارسال به دیگران پرینت

معرفی تلویزیون 48 اینچ سونی مدل 48A9S در سایت دبی کوچولو

تلویزیون OLED سونی مدل 48A9S در سال 2020 در سایز صفحه نمایش 48 اینچ توسط برند سونی به بازار عرضه شده است.

معرفی تلویزیون 48 اینچ سونی مدل 48A9S در سایت دبی کوچولو

تلویزیون 48 اینچ سونی مدل 48A9S

تلویزیون OLED سونی مدل 48A9S در سال 2020 در سایز صفحه نمایش 48 اینچ توسط برند سونی به بازار عرضه شده است. این تلویزیون سونی دارای صفحه نمایش اولد می‌باشد و می‌تواند تمامی محتواها را با کیفیت بسیار فوق العاده برای شما ارائه دهد. تلویزیون هوشمند سونی مدل 48A9S نمایشگر TRILUMINOS دارد. این محصول با داشتن کیفیت تصویر فورکا تمامی محتوا را به صورت خیره کننده و با دقت بسیار گسترده نمایش می‌دهد. تلویزیون 48 اینچ سونی مدل A9S دارای موتور پردازشگر X1 Ultimate می‌باشد. این محصول محدوده دینامیکی بالایی دارد و صدای فراگیر نیز برخوردار است. وجود سیستم عامل اندروید باعث شده است شما به راحتی بتوانید تمامی کارهای روزمره خود را بر روی صفحه نمایش تلویزیون انجام دهید. تلویزیون هوشمند سونی مدل 48A9S قابلیت بلوتوث و وای فای دارد. تلویزیون 2020 سونی مدل 48A9S هوشمند است. یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های تصویری این محصول قابلیت Super Resolution می‌باشد. با وجود این قابلیت بافت تصاویر تجزیه شده و آنها با کیفیت بسیار واقعی و کاملا طبیعی ارائه می‌شود. تلویزیون اسمارت سونی مدل 48A9S مجهز به فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos است و می‌تواند در زمینه کیفیت تصویر و سیستم صوتی بسیار قدرتمند عمل کند. تلویزیون 48 اینچ سونی مدل A9S با داشتن سیستم عامل اندروید امکانات و قابلیت‌های گسترده برای شما ارائه میدهد. شما براحتی میتوانید با خرید این تلویزیون به سرویس‌های آنلاین دسترسی داشته باشید و دستورات خود را با استفاده از صدا منتقل نمایید و تلویزیون بلافاصله آنها را پاسخ می‌دهد. تلویزیون 2020 سونی 48A9S از دستیارهای صوتی  Google Assistant و Amazon Alexa پشتیبانی می‌کند. اگر قصد خرید تلویزیون 48 اینچ سونی 48A9S را دارید می‌توانید این محصول را با قیمتی بسیار استثنایی از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید. برای دریافت مشاوره رایگان با مشاوران حرفه‌ای دبی کوچولو تماس بگیرید.

کیفیت تصویر تلویزیون 48A9S سونی

 تلویزیون 48 اینچ سونی مدل A9S به مجموعه‌ای از فناوری‌های پیشرفته مجهز شده است. این تلویزیون می‌تواند تصاویر را با کیفیت خیره کننده نمایش دهد. تلویزیون 48A9S سونی مجهز به صفحه نمایش 48 اینچ است و به راحتی پاسخگوی هر متراژ و سالنی می‌باشد. تلویزیون هوشمند سونی 48A9S برای محل کار و خانه گزینه بسیار مناسبی است. این محصول صفحه نمایش اولد دارد و تصاویر را با کیفیت بسیار مناسب ارائه می‌دهد. تلویزیون اسمارت سونی A9S می‌تواند تمامی نویز تصاویر را از بین برده و با کیفیت بسیار بالا ارائه دهد. تلویزیون هوشمند سونی 48A9S نور پس زمینه ندارد و به همین دلیل از قاب بسیار باریکی برخوردار است. این تلویزیون مجهز به کیفیت تصویر 4K است و محتوا‌ها را با جزئیات بسیار بالا نمایش می‌دهد. تلویزیون هوشمند سونی مدل 48A9S مجهز به قابلیت TRILUMINOS می‌باشد به همین دلیل تمرکز ویژه بر روی رنگ و نور تصاویر وجود دارد و تمامی محتوا با کیفیت بالا ارائه می‌شود. تلویزیون سونی 48A9S مجهز به ارتقای پردازنده است. این محصول با داشتن فناوری X1 Ultimate تمامی تصاویر را با سرعت بالا تجزیه کرده و آنها را با بالاترین کیفیت نمایش می‌دهد. تلویزیون 4K‌ سونی 48A9S برای اینکه جزئیات بسیاری را نمایش دهد مجهز به فناوری Dolby Vision میباشد. این تلویزیون تمامی جزئیات را ارائه داده و هیچ جزئیاتی از نگاه تیزبین شما رها نمی‌شود. تلویزیون 2020 سونی 48A9S رنگ‌ها را با کیفیت بسیار بالا و کاملا پویا و زنده نمایش می‌دهد.

سیستم صوتی تلویزیون سونی 48A9S

تلویزیون هوشمند سونی مدل 48A9S صدای کاملا فراگیر و چند بعدی ارائه می‌دهد. این تلویزیون از سیستم صوتی قدرتمندی برخوردار است و علاوه بر این که تصاویر را بدون عیب و نقص نمایش می‌دهد می‌تواند صداها را نیز با جزئیات بسیار بالا و کاملاً رسا پخش کند. تلویزیون 48 اینچ سونی مدل 48A9S صداها را با قدرت بسیار بالا و کیفیتی شگفت‌انگیز ارائه می‌دهد. این محصول مجهز به فناوری آکوستیک است و صداها را به گونه‌ای نمایش می‌دهد که دقیقا از همان قسمتی که در تصویر پخش شده است منعکس می‌شود و به همین دلیل شما احساس می‌کنید که در صحنه‌ها و تصاویر قرار گرفته‌اید. تلویزیون سونی 48A9S صحنه‌های فیلم و برنامه‌های ورزشی را با کیفیت صوتی عالی ارائه داده و شما احساس می‌کنید که در سینما یا استادیوم ورزشی نشسته اید. تلویزیون OLED سونی مدل 48A9S بلندگوهای پرقدرتی دارد و این محصول مجهز به فناوری‌ها و قابلیت‌های صوتی مختلفی است و با داشتن فناوری Dolby Atmos صداها را به صورت چند بعدی و فراگیر ارائه می‌دهد. تلویزیون هوشمند سونی مدل 48A9S از صدای بسیار قدرتمندی برخوردار است. شما می‌توانید انواع ساندبار و سیستم‌های جداگانه ای را نیز به تلویزیون متصل نموده و صدای آن را بهبود دهید.

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون اندروید سونی 48A9S

تلویزیون 4k سونی مدل 48A9S مجهز به سیستم عامل اندروید می‌باشد. این سیستم عامل طرفداران بسیار زیادی دارد و کار کردن با آن بسیار آسان است. تلویزیون 48 اینچ سونی A9S در سال 2020 به بازار عرضه شده است و امکانات و قابلیت‌های جذابی را برای شما ارائه می‌دهد. این تلویزیون دارای قابلیت وای فای است و شما به راحتی می‌توانید بدون استفاده از سیم به اینترنت متصل شده و به دنیایی از محتوای صوتی و تصویری و بازی‌های آنلاین دسترسی داشته باشید. تلویزیون اسمارت سونی مدل 48A9S دسترسی شما را به سرویس‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند نتفیلیکس و یوتیوب نیز فراهم می‌کند. شما می‌توانید جدیدترین فیلم‌های اکران شده را همراه با خانواده و با کیفیت بسیار گسترده مشاهده کنید. تلویزیون فورکا سونی مدل 48A9S از دستیارهای صوتی Google Assistant و Amazon Alexa برخوردار است. با وجود این قابلیت شما با استفاده از صدا می‌توانید تنظیمات تلویزیون را انجام داده و دستورات خودتان را ارائه دهید. تلویزیون هوشمند سونی 48A9S با داشتن قابلیت Apple Airplay امکان اتصال دستگاه‌های اپل را نیز به تلویزیون 48A9S فراهم می‌کند. این تلویزیون کرومکست داخلی دارد و شما می‌توانید فایل‌های صوتی و تصویری را که بر روی گوشی خودتان دارید به نمایشگر تلویزیون منتقل نموده و آنها را در ابعادی بزرگتر و با کیفیت بهتر مشاهده کنید.

image_a8a86e49664f8e325e8d37b1e149df0bb0658375ss

طراحی تلویزیون 48 اینچ سونی A9S

تلویزیون هوشمند سونی مدل 48A9S در سال 2020 در سایزهای مختلف بازار عرضه شده است. در این مقاله سایز 48 اینچ تلویزیون A9S را با یکدیگر بررسی کردیم. این تلویزیون برای محیط‌های متوسط بسیار مناسب است و برای انجام کارها و امورات شخصی همچون کامپیوتر شخصی عمل می‌کند. تلویزیون اسمارت سونی 48A9S صفحه نمایش اولد دارد و از بدنه بسیار باریکی برخوردار است. این تلویزیون بسیار شیک و زیبا طراحی شده است.

image_fb1c5ad5d8d84d555dc73ced490edaf75fcaaa6dxx

نتیجه گیری

 تلویزیون سونی A9S صفحه نمایش 48 اینچ دارد. این تلویزیون مجهز به قابلیت وای-فای و بلوتوث است و سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. تلویزیون هوشمند سونی 48A9S صدا و تصاویر با کیفیت فوق العاده ارائه داده و در سال 2020 به بازار عرضه شده است. شما می‌توانید تلویزیون OLED سونی 48A9S را با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید. برای مشاهده لیست قیمت تلویزیون در سایت دبی کوچولو میتوانید وارد این سایت شوید و در منو بالای سایت تمامی لیست قیمت تلویزیون و لوازم خانگی را مشاهده کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه