ارسال به دیگران پرینت

آملی لاریجانی: راه حل مشکلات قهر کردن با صندوق رأی نیست

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز خوشبختانه ملت ما یک حضور جدیدی را در پای صندوق های رای برای رقم زدن به سرنوشت خواهند داشت.

آملی لاریجانی: راه حل مشکلات قهر کردن با صندوق رأی نیست

آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در ستاد انتخابات شورای نگهبان و پس از انداختن رای خود در صندوق رای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز خوشبختانه ملت ما یک حضور جدیدی را در پای صندوق های رای برای رقم زدن به سرنوشت خواهند داشت.

آملی لاریجانی ادامه داد: در جمهوری اسلامی تقریباً همه نهادهای اساسی نظام بر اساس انتخابات شکل می گیرد لذا بسیار مهم است که مردم برای تعیین سرنوشت خود در مورد این نهادها و شخصی که می‌خواهد متصدی در این نهادها شود پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم موجب افزایش اقتدار نظام امنیت ملی کشور و همچنین مقابله با نقشه های دشمن ها خواهد شد، بنابراین همه ما وظیفه داریم عقلا و شرعا حضور پیدا کنیم برای اینکه آنچه را که خیر کشور است و موجب اقتدار کشور می‌شود و امنیت ملی و مقابله با نقشه های دشمنان را رقم می‌زند را انجام دهیم. البته مردم گلایه های مختلف دارند و مشکلاتی در کشور وجود داشته و دارد و گلایه‌های زیادی هم ممکن است وجود داشته باشد که خیلی از آنها ممکن است حق باشد اما راه حل مشکلات و رفع گلایه‌ها قهر کردن با صندوق های نیست.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: باید در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنیم و به اشخاصی که مورد نظر ما است که نزدیک به خواسته های ما است را انتخاب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند آنچه را که خیر است را برای این ملت و کشور حمایت کند.

آملی لاریجانی ادامه داد: ما مطمئن هستیم مردم عزیز ما که همیشه فهیم بودند برای این مورد هم پای صندوق‌های رای حضور پیدا خواهند کرد و با درایت تمام آنچه را که خیر ایشان هست انجام خواهند داد و سعادت کشور را تضمین خواهند کرد.

وی در پایان از همه دست اندرکاران انتخابات که برای انتخابات روز ها و ماه ها تلاش کردند و از خبرنگاران و صدا و سیما که برای انعکاس این حادثه مهم کشوری وقت گذاشتند، تشکر کرد.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه