ارسال به دیگران پرینت

اخبار داغ انتخابات | مشخص شدن رییس جمهور منتخب تا ظهر شنبه

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: تا این لحظه موضوع خاصی برای ایجاد محدودیت‌های تردد در کشور از سوی ستاد مقابله با کرونا برای روز انتخابات ابلاغ نشده است. این مطلب در صدر پربازدیدترین‌های شهر خبر قرار گرفت.

اخبار داغ انتخابات |  مشخص شدن رییس جمهور منتخب تا ظهر شنبه

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: تا این لحظه موضوع خاصی برای ایجاد محدودیت‌های تردد در کشور از سوی ستاد مقابله با کرونا برای روز انتخابات ابلاغ نشده است. این مطلب در صدر پربازدیدترین‌های شهر خبر قرار گرفت.

به گزارش اخبار انتخابات شهر خبر، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار برنا با توجه به نزدیک شدن به روز انتخابات درباره تردد های آخر هفته گفت: موضوع خاصی تا این لحظه برای ایجاد محدودیت‌های تردد در کشور از سوی ستاد مقابله با کرونا به ما ابلاغ نشده است و شاید مواردی در دستور کار قرار بگیرد. سردار حسینی گفت: انتخابات در همه روستا، بخش ها و شهرستان ها انجام می‌گیرد و لازم نیست برای رأی دادن فردی از روستا به شهر برود.

دومین خبر پربازدید به انتشار بیانیه سیدحسن خمینی در آستانه انتخابات 1400 مربوط می‌شود. در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 28 خرداد 1400، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از «بی توجهی عمیق به جمهوریت» به عنوان علّت اصلی نابسامانی‌های اقتصادی و اجتماعی، تأکید کرد: یکی از راه‌های حفظ جمهوریت نظام، دادن «رأی صحیح» است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: نتیجه شمارش آرای انتخابات ریاست‌ جمهوری تا پیش از ظهر شنبه اعلام خواهد شد. این مطلب نیز با بازدید زیادی روبرو شد. موسوی اظهار داشت: در این دوره از شعب اخذ رای همزمان به وزارت کشور و شورای نگهبان نتایج شمارش آرا اعلام می‌شود، این امر باعث می‌شود سریع‌تر نتایج جمع بندی شده و نتایج نهایی را اعلام کنیم، پیش بینی ما این است که روز شنبه تا پیش از ظهر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌شود.

دیگر خبر پربازدید به موکول شدن معاملات بازار خودرو به بعد از انتخابات ریاست‌ جمهوری اختصاص داشت. بازار خرید و فروش خودرو در روزهای پایانی هفته اخیر همچنان شاهد توقف معاملات است. البته در روزهای گذشته کاهش عرضه برخی از محصولات توسط شرکت‌های خودروساز عاملی شد تا قیمت تعدادی از خودروها رشد دو تا سه میلیون تومانی را تجربه کنند اما روی هم رفته انتخابات ریاست جمهوری عاملی شده تا هم خریدار و هم فروشنده دست از معاملات بکشند و منتظر تعیین و تکلیف ریاست جمهوری کشور باشند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به آخرین اخبار انتخابات به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.

 

منبع : شهر خبر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه