ارسال به دیگران پرینت

پناهیان:

تحریم‌ها نتیجه مسئولان ناکارآمد است

پناهیان گفت: انتخابات ایران زمینه‌ساز اتفاقات مبارک و تحقق وعده‌های ظهور است لذا انتخاب فردی که ایران اسلامی را آماده ظهور کند لازم است پس باید دقت کنیم فردی صالح و عدالت خواه را انتخاب کنیم.

تحریم‌ها نتیجه مسئولان ناکارآمد است

علیرضا پناهیان ظهر امروز در همایش "شکوه حضور" در رشت اظهار داشت: هر انتخابی ممکن است آسیب‌های خودش را داشته باشد اما انتخاب کردن یک فرهنگ خوب و زیبا است و همچنین تفاوت انسان با سایر موجودات قدرت انتخاب و قدرت اراده او است.

پناهیان با بیان اینکه در دین نیت انسان برای اعمالی که انجام می‌دهد، اهمیت بسیار زیادی دارد خاطرنشان کرد: در ذات و ماهیت انتخاب کردن یک مسئله شادی‌آفرین وجود دارد و انتخابات برای جامعه این شادی را صد برابر می‌کند.

پناهیان با بیان اینکه انتخابات در کشور ما به یک موضوع دیگری تبدیل شده است ابراز داشت: باید گفت‌وگو‌های چهره به چهره در انتخابات وجود داشته باشد تا بتوان برای انتخاب به یکدیگر کمک کرد همچنین باید به عید غدیر خم که بزرگترین جشن مسلمانان است، توجه کنیم چرا که در آن رئیس جامعه اسلامی انتخاب شده است.

تولیت حوزه علمیه دارالحکمة خاطرنشان کرد: اگر رئیس جامعه اصلاح شود، اخلاق مردم جامعه نیز اصلاح خواهد شد چرا که بد اخلاقی جامعه به دلیل مشکلات و شرایط نامساعد مردم است و اگر مشکلی وجود نداشته باشد مردم نیز بد خلق  نخواهند بود.

وی  با اشاره به اینکه تحریم‌ها نتیجه مسئولان ناکارآمد است افزود: اگر مسئولان کشور قوی و کارآمد بودند به هیچ وجه چنین فشارهایی بر ملت ایران تحمیل نمی‌شد همچنین در برجام نه تنها سودی نکردیم بلکه تحریم‌ها باعث شد فشارها بر کشور ایران افزایش پیدا کند لذا کشور ایران به مسئولانی قوی و کارآمد نیاز دارد.

پناهیان تصریح کرد: بزرگترین جشن جامعه انسانی انتخاب یک رئیس جمهور خوب است و همچنین اخلاقی ترین اقدام این است که رئیس جمهور پاک دست‌ترین فرد جامعه باشد، برای مثال شهید چمران که رفاه و آسایش در آمریکا را رها کرد و به لبنان رفت و سپس عازم جبهه‌های جنگ شد.

پناهیان به بازتاب‌های شهادت سردار سلیمانی در جامعه بین‌المللی اشاره کرد و ابراز داشت: اگر ترامپ می‌دانست پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی چه موج عظیمی از عدالت خواهی در جهان ایجاد خواهد شد هرگز دست به چنین کاری نمی‌زد.

وی با بیان اینکه برای اصلاح جامعه باید ابتدا سیاسیون و مسئولان اصلاح شوند گفت: در جریان شکل گیری مدافعان حرم سردار حاج قاسم سلیمانی بزرگترین ارتش نظامی چند ملیتی جهان را تشکیل داد که تمام سربازان آن حاضر بودند برای فرمانده خود جانشان را فدا کنند.

تولیت حوزه علمیه دارالحکمة خاطرنشان کرد: مسئولی که انتخاب می‌شود، جلوه.گر ابهت جامعه است و همچنین اگر ایرانی استعداد خود را بشناسد تمام دنیا را خواهد گرفت و غربی‌ها به این مسئله آگاه هستند به همین دلیل تلاش می‌کنند با ملت ایران مقابله کنند.

پناهیان ابراز داشت: انتخابات ایران زمینه‌ساز اتفاقات مبارک و تحقق وعده‌های ظهور است لذا انتخاب فردی که ایران اسلامی را آماده ظهور کند لازم است پس باید دقت کنیم فردی صالح و عدالت خواه را انتخاب کنیم.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه