ارسال به دیگران پرینت

خوشحالی ربیعی از شور انتخاباتی مردم| ربیعی: ربیعی: علی‌رغم نارضایتی، شور انتخاباتی وجود دارد

خوشحالی ربیعی از شور انتخاباتی مردم جالب توجه است. به گفته ربیعی، ربیعی: علی‌رغم نارضایتی، شور انتخاباتی وجود دارد. ربیعی سخنگوی دولت گفته است، شور و شوق انتخاباتی در میان مردم در حال افزایش است.

خوشحالی ربیعی از شور انتخاباتی مردم| ربیعی: ربیعی: علی‌رغم نارضایتی، شور انتخاباتی وجود دارد

خوشحالی ربیعی از شور انتخاباتی مردم جالب توجه است. به گفته ربیعی، ربیعی: علی‌رغم نارضایتی، شور انتخاباتی وجود دارد. ربیعی سخنگوی دولت گفته است، شور و شوق انتخاباتی در میان مردم در حال افزایش است.

علی ربیعی:

* به لطف مناظرات انتخاباتی امروز تصویر روشن‌تری از مواضع نامزدها بدست آمده است. من می‌خواهم مردم را به مشارکت حداکثری پای صندوق رای دعوت کنم.

* هرچند نارضایتی‌هایی از سوی برخی مردم و جریانات سیاسی از عدم احراز صلاحیت‌ها وجود دارد، اما شور و شوق انتخاباتی در میان مردم در حال افزایش است.

* به رغم همه گلایه‌ها آنچه برای ما مهم است، ایران و جایگاه ایران است. امروز باید بدانیم چه کسانی از شرایط پیش امده بیشترین نفع را خواهند برد. تنها دولتی که با مشارکت بالا تشکیل شده به مردم پاسخگو خواهد بود.

* همزمان با این تب و تاب انتخاباتی، جریان‌های شناخته شده دیگری هم هستند که مشارکت بالای مردم در انتخابات و صحنه آرایی بدیعی توسط مردم، آنها را به واهمه انداخته و بر شدت فعالیت‌های ضد مردمی خود برای مایوس سازی رای دهندگان افزوده‌اند.

* از صمیم قلب امیدوارم که روز جمعه یکبار دیگر ثابت کنیم که اجازه نخواهیم داد عده ای روزنه‌های امید ما را ببندند و عده ای دیگر با این مصیبت، سور و سات پایکوبی خود را در کنار ظالمان، علیه ایران فراهم کنند.

* نیک می‌دانیم امروز عده‌ای در داخل کشور نگران از محدود کردن سبد انتخاباتی‌شان هستند و گلایه های شدیدی در این زمینه وجود دارد اما من می‌خواهم به ملت شریف ایران بگویم به رغم همه گلایه ها آنچه برای ما مهم است، ایران، آینده ایران و جایگاه ایران است.

* دلایل زیادی وجود دارد که مردم را در پای صندوق‌های رای دعوت کنیم و مشاهده کنیم. باید به مردم بگوییم چرا باید مشارکت حداکثری داشته باشیم؟ امروز باید بدانیم که چه کسانی از این شرایط پیش آمده بیشترین نفع را خواهند برد. نگاه کنید به کسانی که پرچمدار عدم مشارکت شده اند؛ نخستین گروه مزدبگیران فشار حداکثری به مردم و ایران هستند. آنانی که تحریم را تحسین میکردند و جنگ علیه ایران را تشویق می‌کردند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه