ارسال به دیگران پرینت

اولین کشور عربی به کابینه جدید رژیم صهیونیستی تبریک گفت| تبریک وزارت خارجه کشور عربی به نفتالی بنت

اولین کشور عربی به کابینه جدید رژیم صهیونیستی تبریک گفت. تبریک وزارت خارجه کشور عربی به نفتالی بنت نخست وزیر جدی رژیم صهیونیستی خبرساز شده است. تبریک اولین کشور عربی به کابینه جدید اسرائیل جای تامل دارد.

اولین کشور عربی به کابینه جدید رژیم صهیونیستی تبریک گفت| تبریک وزارت خارجه کشور عربی به نفتالی بنت

امارات به عنوان اولین کشور عربی تشکیل کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و اعلام کرد، ابوظبی به آغاز دوره جدیدی از همکاری در زمینه تکنولوژی، تجارت و سرمایه‌گذاری چشم دوخته‌ است.

وزارت خارجه امارات در صفحه توییتر خود تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست‌وزیری «نفتالی بنت» را تبریک گفت.

نفتالی بنت قرار است به مدت دو سال نخست‌وزیر شود و پس از آن در خرداد ۱۴۰۲ یائر لاپید از حزب «یش عتید» نخست‌وزیری را بر عهده بگیرد؛ البته به شرطی که کابینه فعلی بتواند با توجه به ائتلاف احزاب مختلف و بعضا متضاد هم دوام بیاورد.

امارات و رژیم صهیونیستی در سپتامبر ۲۰۱۹ با یکدیگر توافق عادی‌سازی روابط امضا کردند و از آن زمان روابط دو طرف روز به روز در حال تحول است.

وزارت خارجه امارات در تبریک خود خطاب به نفتالی بنت و نیز «یائیر لاپید» به عنوان نخست‌وزیر جایگزین اعلام کرد: به کار مشترک برای تقویت صلح منطقه‌ای، تقویت تسامح و همزیستی و آغاز دوره جدیدی از همکاری در زمینه تکنولوژی، تجارت و سرمایه‌گذاری چشم دوخته‌ایم.

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان شب گذشته (یکشنبه) نفتالی بنت، سیزدهمین نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس سی و ششمین کابینه این رژیم شد و مدت ۱۲ ساله نخست‌وزیری «بنیامین نتانیاهو» به پایان رسید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه