ارسال به دیگران پرینت

خبر بدنخست‌وزیر موقت اسرائیل | نتانیاهو به دولت باز خواهد گشت

بنیامین نتانیاهو در پارلمان اسرائیل گفت: امروز در ایران با دیدن دولت ضعیف و سازشگری که در اسرائیل به روی کار آمده است و نخواهد توانست مانند دولت من در برابر آمریکا و جامعه بین‌المللی بایستد، «جشن گرفته‌اند». نتانیاهو در ادامه ادعاهای خود گفت: «پیام من به کسانی که در حال جشن گرفتن در تهران هستند این است که ما به زودی باز خواهیم گشت».


خبر بدنخست‌وزیر موقت اسرائیل | نتانیاهو به دولت باز خواهد گشت

نخست‌وزیر دولت موقت اسرائیل گفت امروز در ایران با دیدن دولت ضعیف و سازشگری که در اسرائیل به روی کار آمده است و نخواهد توانست مانند دولت من در برابر آمریکا و جامعه بین‌المللی بایستد، «جشن گرفته‌اند».

بنیامین نتانیاهو روز یکشنبه ۲۳ خرداد در پارلمان اسرائیل به شدت به ائتلاف بنت- لاپید حمله کرد و گفت: دولت جو بایدن از او خواسته بود که اختلافات بر سر ایران و بازگشت احتمالی آمریکا به برجام را «پشت درهای بسته» مطرح کند و از آشکار کردن آن خودداری نماید، اما وی به آن‌ها پاسخ داد که هرگز این کار را نخواهد کرد و مخالفت او کماکان علنی خواهد بود.

او افزود به لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا که به تازگی به اسرائیل رفته بود، گفت که در سال ۱۹۴۴ میلادی نیز رئیس‌جمهوری وقت آمریکا از بمباران اماکنی که در دست نازی‌ها بود خودداری کرد و باعث ادامه هولوکاست و کشتار یهودیان شد و اکنون نیز آمریکا اشتباه می‌کند.

نخست‌وزیر موقت اسرائیل گفت اما من یک خبر بد برای ایران دارم و آن این‌که اسرائیل هرگز به شما اجازه نخواهد داد برنامه‌های خود را عملی کنید.

او «اطمینان» داد که دوران دولت نفتالی بنت، که بر اساس «اتحاد خائنانه» تشکیل شده است، بسیار کوتاه خواهد بود و حزب لیکود با قدرت به دولت باز خواهد گشت و او دوباره سکان دولت را به‌دست خواهد گرفت.

نتانیاهو در ادامه ادعاهای خود گفت: «پیام من به کسانی که در حال جشن گرفتن در تهران هستند این است که ما به زودی باز خواهیم گشت».

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه