ارسال به دیگران پرینت

معرفی لندکروزر 2022

کاهش 200 کیلوگرمی وزن در مقایسه با لندکروزر LC200 و هچنین کاهش 10 درصدی آلایندگی هوا از دیگر دستاوردهای این محصول جدید است.

معرفی لندکروزر 2022

سرانجام پس از هفته ها حدس و گمانه زنی تصاویر رسمی مربوط به تویوتا لندکروزر 2022 منتشر شد. محصول نهایی کاملا به نمونه های رندر شده شباهت دارد و جذابیت های خاصی را پیش روی مخاطب قرار می دهد.

چراغ های اصلی جلو برخلاف گذشته؛ کاملا باریک طراحی شده اند و حضور یک نوار ال ایی دیی نورانی در گرافیک داخلی آن نیز موجب شده تا قسمت دماغه لندکروزر جدید کاملا متفاوت دیده شود.

پیشرانه 6 سیلندر با اسب بخار بیشتر

یکی از مهمترین تغییرات این محصول جدید، جایگزینی پیشرانه 5.7 لیتری 8 سیلندر تفس طبیعی نسل قبل با نمونه 6 سیلندر 3.5 لیتری توربوشارژ 409 اسب بخاری است که 650 نیوتن متر نیز گشتاور دارد. به رغم 2 سیلندر کمتر، مشاهده می کنیم که مجموع خروجی 30 اسب بخار افزایش داشته و گشتاور نیز تقریبا 108 نیوتن متر بهبود یافته است.

کاهش 200 کیلوگرمی وزن در مقایسه با لندکروزر LC200 و هچنین کاهش 10 درصدی آلایندگی هوا از دیگر دستاوردهای این محصول جدید است.

باتوجه به اخبار موجود، احتمال ارائه پیشرانه 3.3 لیتری توربودیزل با 305 اسب بخار خروجی و گشتاور 700 نیوتن متر ویژه برخی بازارهای خاص نیز برای لندکروزر 2022 مدنظر قرار دارد.

موتور بنزینی با جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود و خودرو طی 6.7 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد. سامانه تمام چرخ محرک به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شود.

سیستم تعلیق بروزرسانی شده و سامانه هوشمند نمایش و انتخاب تنظیمات مناسب آفرود کیفیت رانندگی در مسیرهای دشوار را به میزان چشمگیری ارتقا داده است.

کابین فناورانه 

در فضای داخل کابین نیز باید به امکان انتخاب آپشن نمایشگر 12.3 اینچی سیستم سرگرمی اشاره کرد. پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، شارژ بی سیم، دوربین 360 درجه، نمایشگر هدآپ، فرمان با قابلیت تنظیم الکتریکی، بهبود دهنده هوای داخل کابین، ورود با استفاده از سنسور اثر انگشت و ... از دیگر جذابیت های فناورانه این خودرو است.

در بخش ایمنی نیز می توان به کروز کنترل تطبیقیف نور بالای تطبیقی، هشدار خروج  از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط اشاره کرد.

در تصاویر تریم های مختلف که البته هنوز بطور دقیق اطلاعات تفکیکی آنها ارائه نشده، را مشاهده می کنید اما یکی از تریم ها مربوط به نسخه 70 سالگی لندکروزر می شود که تویوتا قبلا همین نسخه را با پرادو ویژه بازار ژاپن نیز معرفی کرده بود که اینجا بدان پرداخته شد.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه