ارسال به دیگران پرینت

گران‌ترین معامله با دارایی ارز دیجیتال

یک خریدار ناشناس ۲۲٫۵ میلیون دلار ارز دیجیتال برای خرید یک پنت‌هوس اختصاصی در ساحل اقیانوس میامی پرداخت کرد.

 گران‌ترین معامله با دارایی ارز  دیجیتال

یک خریدار ناشناس ۲۲٫۵ میلیون دلار دارایی دیجیتال برای خرید یک پنت‌هوس اختصاصی در ساحل میامی پرداخت کرد. این معامله گران‌ترین خرید با دارایی دیجیتال شناخته شده است.

 فوربس در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد شخصی یک پنت‌هوس اختصاصی واقع در محله سرف‌ساید میامی را به مبلغ ۲۲/۵ میلیون دلار خریداری کرده است. خریدار برای بدست آوردن این ملک ارز دیجیتال پرداخت کرده است. هنوز مشخص نیست خریدار از چه نوع ارز دیجیتالی برای خرید استفاده کرده اما این معامله گران‌ترین معامله‌ با ارز دیجیتال است.

هیچ ملکی دیگری در ساحل میامی به این قیمت فروخته نشده است و جالب اینجاست که ایوانکا ترامپ و همسرش صاحب پنت‌هوس طبقه اخر همین ساختمان هستند.

الکس ساپیر که به همراه جیووانی فاشیانو ساختمان لوکس (arte surfside) را توسعه دادند گفت: معامله با ارز دیجیتال بسیار مطمئن است و هر روز افراد بیشتری قصد دارند تا از طریق ارز دیجیتال خانه رویایی خود را خریداری کنند.

جیووانی فاشیانو گفت: « این خرید یک موفقیت بزرگ برای کل صنعت املاک و مستغلات در میامی است. ما با این فروش در حال ثبت نقطه جدید تاریخچه املاک و مستغلات میامی هستیم. رمزارز آینده ثروت است و ما معتقدیم این تنها آغاز کار است.»

شرکت‌های املاکی که رمزارز قبول می‌کنند

رکورد فروش ۲۲/۵ میلیون دلاری یک خانه تقریبا یک ماه بعد از آگهی (arte surfside) مبنی بر پذیرش رمزارز برای فروش خانه‌های لوکس صورت گرفت.

کاروسو، غول املاک و مستغلات یک ماه پیش قابلیت پرداخت اجاره‌بها با بیت‌کوین را برای مشتریان خود فعال کرد. همچنین این موسسه اعلام کرد قرار است در ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کند.

در آرژانتین هم بسیاری از املاک به معامله با رمزارزها روی آوردند. بسیاری از خانه‌ها در بوینس‌آیرس، سانتافه و قرطوبا با رمزارز معامله می‌شوند.

 

منبع : تجارت‌نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه