ارسال به دیگران پرینت

روسیه: شورای حکام از مذاکرات احیای برجام حمایت می کند

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در توییتی نوشت که اعضای شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در جلسه اخیر، گسترده‌ترین حمایت بین‌المللی ممکن از مذاکرات بر سر احیای برجام را به نمایش گذاشتند.

روسیه: شورای حکام از مذاکرات احیای برجام حمایت می کند

به گزارش ایسنا، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین روز چهارشنبه در توییتی نوشت: گفت‌وگو و تبادل نظر در جلسه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گسترده‌ترین حمایت بین‌المللی ممکن از مذاکرات وین بر سر احیای برجام را به نمایش گذاشت.

اولیانوف همچنین در جلسه شورای حکام در بیانیه ای درباره اهمیت توافق هسته‌ای گفته بود: کسانی که مدعی هستند نبودن برجام بهتر از برجام بوده، برداشت اشتباهی از وقایع دارند و واقعیت عینی را به خاطر مقاصد سیاسی خودشان نادیده می گیرند. اعضای شورای حکام و تمام کشورهایی که تفکری منطقی دارند، باید از مذاکرات احیای برجام حمایت کنند. 

مذاکرات میان اعضای کمیسیون مشترک برجام درباره احیای توافق هسته‌ای در وین و با حضور آمریکا در مقر مذاکرات از ماه گذشته در جریان بوده است. 

آمریکا و ایران مذاکرات مستقیم یا غیرمستقیمی نداشته‌اند و نمایندگان دولت آمریکا با نمایندگان سایر اعضای برجام در این زمینه رایزنی می کنند.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه