ارسال به دیگران پرینت

دوباره آتش به جان هورالعظیم افتاد

| مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از مهار دومین حریق در تالاب هورالعظیم خبر داد.

دوباره آتش به جان هورالعظیم افتاد

محمدجواد اشرفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مخازن یک و ۲ تالاب هورالعظیم ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه (۱۸ خردادماه) دچار آتش‌سوزی شدند که پس از حدود دو سه ساعت، آتش مهار شد.

وی افزود: وسعت این آتش‌سوزی هنوز برآورد نشده اما طبق برآوردهای اولیه، حدود یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی تالاب هورالعظیم دچار حریق شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: هر چند علت وقوع این حریق هنوز مشخص نیست اما نخستین حریق در تالاب هورالعظیم در سال جاری که هفته گذشته رخ داد، عمدی بوده است.

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه