ارسال به دیگران پرینت

گابریل پین :

سرمربی استقلال به نوعی نماد باشگاه است

مربی ایتالیایی مدنظر باشگاه استقلال ضمن تشبیه فرهاد مجیدی به دو اسطوره ایتالیا می‌گوید باوجود دریافت پیشنهاد از این تیم ایرانی، هنوز کارش برای حضور در ایران نهایی نشده است.

سرمربی استقلال به نوعی نماد باشگاه است

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال چندی پیش اعلام کرد قصد دارد «گابریل پین» مربی ایتالیایی که سابقه دستیاری در تیم ملی ایتالیا و تیم‌های بزرگی چون یوونتوس را هم دارد، به عنوان یک مربی جدید به کادر فنی استقلال اضافه کند.

از زمان اعلام این خبر از سوی مجیدی، ظاهراً هماهنگی‌های لازم برای حضور این مربی در ایران صورت نگرفته است. این موضوعی است که دو روز پیش گلایه فرهاد مجیدی را هم در پی داشت و مجیدی اعلام کرد خودش شخصاً پیگیر صدور بلیت و ویزا برای مربی ایتالیایی است!

گابریل پین در تازه‌ترین گفتگوی خود با «گاتزتا پارما» به پیشنهاد استقلال اشاره کرد و گفت: هنوز کار من با استقلال نهایی نشده است؛ اگرچه پیشنهاد مفصل با جزئیات از استقلال ارائه شده است.

این مربی ایتالیایی خاطرنشان کرد: فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به نوعی نماد باشگاه است؛ چیزی شبیه به «توتی» و «ده روسی» (دو اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه آ. اس رم). حالا که مجیدی روی نیمکت است، باشگاه می‌خواهد او را با یک تکنسین باتجربه که تجربیات بین المللی دارد، حمایت کند.

پین در حالی به حمایت باشگاه استقلال از مجیدی صحبت کرده است که این مربی در اظهاراتی که به آن اشاره شده بود، از عدم حمایت استقلال به او در مباحث مختلف از جمله همین دستیار ایتالیایی انتقاد کرده بود.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه