ارسال به دیگران پرینت

کاندیداها را تهدید می‌کنند

مهرعلیزاده گفت: چرا علی رغم شعار مشارکت حداکثری، به دنبال مشاکت حداقلی هستند؟ ندیدید چگونه با ما سخن می گویند؟ ندیدید به جای ارائه برنامه، می گویند اقتصاددان ها را به خط می کنیم یا کاندیداها را ممنوع الخروج می کنیم؟

کاندیداها را تهدید می‌کنند

محسن مهرعلیزاده در جمع بندی نهایی خود گفت:

مردم شریف ایران! می‌دانم که از وعدها، تبعیض‌ها،  سختی‌ها، فساد، رانت، توهین و تحقیرها خسته شده‌اید و این همه خستگی نهال امید را در شما خشکانده است. حتماً با خود می‌گویید که این‌ها مثل قبلی‌ها هستند و آمدند حرف‌هایی را می‌زنند و می‌روند و تازه اگر در وعده‌هایشان صادق باشند، چقدر می‌گذارند آنها کار خود را انجام دهند و چقدر خواهند توانست کار خود را انجام دهند؟

من از شما میپرسم، اگر رای شما اثر نداشت، چرا گزینه‌ای ریاست جمهوری را این همه محدود و خاص کردند؟ اگر رای شما اثر نداشت، چرا ابر و باد و مه و خورشید و فلک را بسیج کرده‌اند تا یک نفر خاص را رییس جمهور کنند و یک انتخابات حداقلی با نتیجه مطمئن را دنبال می‌کنند و  بر خلاف شعار افزایش مشارکت، تمام اهرم‌های کاهش مشارکت را به کار می‌برند؟ اینها همه بخاطر این است که از تصمیم هوشمندانه شما نگرانند.

ندیده‌اید که چگونه سخن می‌گویند؟ ندیدید که بجای ارائه راهکار برای معیشت مردم، می‌گویند تمام اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنیم؟ کاندیداها را تهدید می‌کنند که ممنوع الخرج و محاکمه می‌کنیم؛ بعضاً طوری سخن می‌گویند که گویی مردم رعیت‌اند و اینها ارباب، گویی مردم سربازند و اینها امیر و مردم متهمند و اینها قاضی؛ امروز حتی همین مناظره هم به محلی برای تنزل جایگاه ریاست جمهوری تبدیل شده است. بجای سوالات اساسی سیاست خارجی و تاثیر آن بر اقتصاد، تحریم و آینده اقتصاد کشور یکسری سوالات کوچک و تقریباً جزئی، که جزئی از مواردی که مورد انتظار شماست را مطرح می‌کنند.

مردم عزیز! من در پیشگاه خداوند متعال با شما پیمان می‌بندم که با ایجاد سامانه‌های شفافیت و ثبت و درج کلیه قراردادها و در دسترس قرار دادن آنها، گردش آزاد اطلاعات توسعه آزادی های سیاسی از جمله آزادی بیان، تقویت مطبوعات و رسانه‌ها، مقابله با انواع فیلترینگ، شرایط نظارت همگانی برای نهادها مدنی، گنجاندن مطالبات و وعده‌های انتخاباتی ام در قالب لوایح و ارتباط مداوم با اصحاب رسانه و خبرنگاران و تقویت دولت الکترونیک و بهره گیری از نسل جوان و نخبه و شایسته سالاری بدون در نظر جنسیت، قومیت و دین و مذهب به وعده‌هایم عمل خواهم کرد.

با مانع زدایی از تولید رونق کسب و کار و ایجاد درآمد، رفاه را برای مردم عزیز به هدیه خواهم اگر برای فردای ایران بزرگ ترس نداشتم و برای یکپارچگی ایران بیمناک نبودم، هرگز به صحنه نمی‌آمدم. بیایید دست به دست هم دهیم تا نگذاریم عده‌ای قلیل برای ما تصمیم بگیرند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      كلوح انداز را پاداش سنگ است اگر به اين توهين ها و اهانت ها به أركان وشخصيتهاي نظام اسلامي ادامه بدهي ،،،،،،،،،،،،،،

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه