ارسال به دیگران پرینت

واکنش تند فائزه هاشمی درباره کاندیداها| فائزه هاشمی: از همتی حمایت نمی کنم

واکنش تند فائزه هاشمی درباره کاندیداها جالب است. به گفته فائزه هاشمی، او حتی از همتی حمایت نمی کند. فائزه هاشمی آن طور که گفته از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند.

واکنش تند فائزه هاشمی درباره کاندیداها| فائزه هاشمی: از همتی حمایت نمی کنم

هاشمی با تکذیب حمایت‌ش از عبدالناصر همتی می‌گوید قصدی برای شرکت در انتخابات ندارم.

فائزه هاشمی حمایت از همتی تکذیب کرد. برخی رسانه‌‌ها پیش از این، از حمایت دختر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از نامزدی عبدالناصر همتی، در انتخابات 28 خرداد خبر داده بودند.

فائزه هاشمی در همین پیوند به خبرنگار فراز گفت: «همانگونه که بارها گفته‌ام در انتخابات شرکت نخواهم کرد و طبیعتا رأی هم نخواهم داد و اکنون که با شما صحبت می‌کنم تصمیمم را گرفته‌ام و قرار نیست از هیچ کاندیدایی حتی آقای همتی حمایت کنم.»

او پیش از این در مصاحبه‌ای در مورد مناظره نامزدهای ریاست جمهوری گفته بود: «از لحاظ شخصیتی که حتما آقای همتی می‌تواند یک قطب جدی باشد، به هرحال ایشان اقتصاددان است و سالها در جاهای مختلف بوده و الان هم بیشترین مانوری که کاندیداها می دهند روی مسائل اقتصادی است؛ اگر آقای همتی شجاعت داشته باشد می‌تواند بسیاری از مسائلی که مطرح می‌شود را به خود آنها برگرداند چون پایه مشکلات کشور اینها هستند؛ حالا اگر مثلا امثال من نسبت به اصلاح طلبان ایراد داریم، ایرادمان به اصولگرایان سر جای خود باقی است یعنی پایه اصلی آنها هستند ضمن اینکه ما هم کم کاری کرده‌ایم؛ بنابراین می توانند ورق را به نفع خود برگردانند ولی به این شرط که شهامت داشته باشند.»

او در پاسخ به این پرسشی در مورد احتمال حمایت سید محمد خاتمی از «مهرعلیزاده یا همتی» نیز گفته بود «به نظر نمی‌رسد که جبهه اصلاحات ایران بخواهد وارد معرفی کاندیدا شود...در کل به نظر نمی‌رسد چنین اتفاقی بیفتد. البته همیشه گاهی اوقات در دقایق آخر یک اتفاقی رخ می‌دهد که شاید همه این پیش بینی‌ها نادرست از آب در آید. من با توجه به شرایط فعلی می گویم که به نظر نمی‌رسد چنین اتفاقی بیفتد. ضمن اینکه اگر آقای خاتمی بخواهند تغییر نظر دهند که از آقای همتی یا آقای مهرعلیزاده حمایت کنند طبیعتا آن جمعشان که جبهه اصلاحات ایران هستند با هم به نتیجه می‌رسند و این گونه نیست که آقای خاتمی بخواهند انفرادی چنین کاری را انجام دهند.»

برخی رسانه‌ها از این جمله فائزه هاشمی که تصمیم جبهه اصلاحات برای معرفی نکردن نامزد در انتخابات «آیه قرآن نیست که تغیییر نکند» به گمانه‌زنی در مورد حمایت او از یکی از دو نامزد غیر اصولگرای انتخابات پرداختند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه