ارسال به دیگران پرینت

سایت رسمی فدراسیون جهانی خبرداد

سهمیه المپیک کیمیا علیزاده تائید شد

| کیمیا علیزاده در المپیک توکیو شرکت خواهد کرد.

سهمیه المپیک کیمیا علیزاده تائید شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کیمیا علیزاده زنوزی (وزن 57 کیلوگرم) ، دینا پوریونس لنگرودی (وزن 49 کیلوگرم) و عبدالله صدیقی (وزن 68 کیلوگرم) بر اساس عملکرد ورزشی ، وضعیت پناهنده تأیید شده و نمایندگی متعادل در مناطق ورزشی و جنسیت برای تیم المپیک پناهندگان انتخاب شده اند. ترکیب کامل تیم المپیک پناهندگان در جلسه روز سه شنبه خود توسط هیئت اجرایی IOC تصویب شد.

 

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • نعمت الله حسینی ارسالی در

      خاک بر سر وطن فروشش

    • ناشناس ارسالی در

      بهش سهمیه دادند . خودش نگرفت .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه