ارسال به دیگران پرینت

در ساختمان برگزاری مناظرات انجام شد؛

حضور کاندیداها برای برگزاری مناظره دوم ۱۴۰۰

دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز؛ سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ از شبکه‌های یک، جام جم و سلامت سیما، خبر،رادیو ایران و رادیو انتخابات به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.

حضور کاندیداها برای برگزاری مناظره دوم ۱۴۰۰

دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز؛ سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ از شبکه‌های یک، جام جم و سلامت سیما، خبر،رادیو ایران و رادیو انتخابات به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، در پی انتقاد یکی از کاندیداها از پخش نشدن مناظره انتخاباتی با ترجمه ناشنوایان ، مدیر شبکه سلامت سیما خبر داد که مناظره دوم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با رابط ناشنوایان از این شبکه روی آنتن خواهد رفت.

بر اساس آن‌چه اعلام شده دومین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با  موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی  برگزار خواهد شد.

مشروح مناظره اول کاندیداهای مهمترین انتخابات ۱۴۰۰ را که با  موضوع اقتصادی  برگزار شد می‌توانید  اینجا  بخوانید.

سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی  ۷ کاندیدای تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هستند.

زمان برگزاری این مناظره که از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد، حدود ۳ ساعت اعلام شده است. در دور اول کاندیداها پیش از ورود به ساختمان برگزاری مناظره که به ترتیب تعیین شده بر اساس قرعه کشی انجام شد، در  اظهاراتی کوتاه  به سوالات خبرنگار صدا و سیما پاسخ دادند.

مناظره سوم نیز روز شنبه ۲۲ خرداد ماه انجام خواهد شد. سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار خواهد شد.


****


اظهارات امروز کاندیداها هم بعد از ورود به محل برگزاری مناظرات که به ترتیب تعیین شده بر اساس قرعه کشی انجام شد، به شرح زیر است.

*   علیرضا زاکانی  اولین کاندیدایی است که به محل برگزاری مناظرات وارد شد و در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما درباره تفاوت هایی که مناظره دوم می تواند با مناظره اول داشته باشد، با دادن وعده های انتخاباتی سررشته تمام مشکلات کشور را عدم تحقق قانون اساسی دانست و گفت: قول می دهم در سال اول دولت، ریشه فقر کنده شود.

* محسن مهرعلیزاده   دومین کاندیدایی است که به محل برگزاری مناظرات وارد شد و در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما گفت که سعی دارم اذهان مردم را روشن کنم.

* محسن رضایی  سومین  کاندیدایی است که به محل برگزاری مناظرات وارد شد و در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما درباره تفاوت هایی که مناظره دوم می تواند با مناظره اول داشته باشد، ابراز امیدواری کرد که دوباره برکت به سفرهای مردم برگردد و شاهد جهش کشور باشیم  .

*عبدالناصر همتی   چهارمین کاندیدایی است که به محل برگزاری مناظرات وارد شد و در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما درباره تفاوت هایی که مناظره دوم می تواند با مناظره اول داشته باشد، اظهار کرد که سعی دارد اعتماد اجتماعی سرمایه اجتماعی را بالا ببرد و در این مسیر به دنبال شفافیت است.

*   سعید جلیلی  پنجمین کاندیدایی است که به محل برگزاری مناظرات وارد شد و در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما درباره تفاوت هایی که مناظره دوم می تواند با مناظره اول داشته باشد،  ابراز امیدواری کرد که مناظرات در فضایی اخلاقی برگزار شود و به موضوعاتی مانند جمعیت روستایی ، زنان  و جوانان که کمتر به آن پرداخته شده توجه شود.

*   ابراهیم رییسی  ششمین   کاندیدایی است که به محل برگزاری مناظرات وارد شد و در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما درباره تفاوت هایی که مناظره دوم می تواند با مناظره اول داشته باشد، خاطرنشان کرد که توقع مردم از مناظرات ارائه برنامه است و ان شاالله با اراده مردم شرایط به نفع مردم تغییر کند.


* امیرحسین قاضی زاده هاشمی  هفتمین کاندیدایی است که به محل برگزاری مناظرات وارد شد و در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما درباره تفاوت هایی که مناظره دوم می تواند با مناظره اول داشته باشد، گفت که هدفش اصلاح است و بر اساس شعار دولت سلام به همه سلام می‌گوید.

کاندیداها بعد از پاسخ به سوالات با استقبال رییس سازمان صدا و سیما و گرفتن عکس یادگاری وارد ساختمان معاونت سیمای جمهوری اسلامی ایران شدند.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه