ارسال به دیگران پرینت

از امروز شوینده‌ها ۲۵ درصد گران می شوند

بر اساس نامه انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران به شرکت های تولیدی، از امروز قیمت مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، پودر و مایعات لباسشویی، صابون و خمیردندان ۲۵ درصد و مابقی محصولات ۲۰ درصد افزایش خواهد داشت.


 از امروز شوینده‌ها ۲۵ درصد گران می شوند

ایسنا: بر اساس نامه انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران به شرکت های تولیدی، از امروز قیمت مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، پودر و مایعات لباسشویی، صابون و خمیردندان ۲۵ درصد و مابقی محصولات ۲۰ درصد افزایش خواهد داشت.

در این نامه به درخواست مکرر شرکت‌های عضو این انجمن برای افزایش قیمت محصولات صنعت براساس افزایش قیمت مواد اولیه و سایر نهادهای تولید اشاره و اعلام شده که انجمن با توجه به تعهد خود در مورد عدم کمبود محصولات در سطح بازار، شرایط جدید افزایش قیمت محصولات شوینده، بهداشتی و آرایشی را اعلام می‌کند.

براساس این ابلاغیه، از امروز، ۱۷ خرداد ماه، قیمت مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، پودر و مایعات لباسشویی، صابون و خمیردندان ۲۵ درصد و مابقی محصولات ۲۰ درصد افزایش خواهد داشت.

همچنین انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی تاکید کرده که حداکثر تخفیف مجاز برای محصولات پودرهای لباسشویی دستی و ماشینی و صابون ۱۰ درصد و برای سایر کالاهای اساسی از جمله مایع دستشویی، مایعات ظرفشویی، شامپو، مایعات لباسشویی و نرم کننده حوله و لباس ۱۵ درصد است.

بر این اساس شرکت‌هایی که نسبت به رعایت این موضوع اقدام کنند معادل با درصد بالاتر از تخفیف مجاز از قیمت تایید شده ان شرکت ثبت و به سازمان حمایت معرفی خواهند شد.

آبان‌ماه سال گذشته نیز قیمت خمیر دندان، صابون، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی و شیشه پاک‌کن ۴۰ درصد و باقی اقلام بهداشتی ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد.

گفتنی است که با شروع سال جاری قیمت مرغ، روغن و شکر به طور قانونی و نان بدون مجوز ستاد تنظیم بازار گران شده است. البته در مورد مرغ، با وجود اینکه در فروردین امسال مجوز افزایش ۴۵۰۰ تومانی این محصول صادر شد و قیمت مصوب آن به ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان رسید، در روزهای اخیر دوباره شاهد گران شدن این محصول بودیم تا جایی که قیمت هر کیلو مرغ به بیش از ۳۰ هزار تومان رسیده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      همه چیز فدای بورس دولت برای اینکه اقتصاد پیشرفته رو نوشن بده دست قیمت ها رو باز گذاشته در اصل حکم نابودی خودشو داره اروم اروم امضاء میکنه

    • ناشناس ارسالی در

      خوب عرضه گی وبی لیاقتی دولت رو نشون میده وبی سوادی کاشناسان دولتی ومسولین ناکارامد

    • ناشناس ارسالی در

      فقط گرانی وگران شدن کالا انگار مملکت نه رییس جمهور دارد نه دولت وزارت صمت هم که تعطیل است مردم چه کنند

    • ناشناس ارسالی در

      بابا شما ها بغییر گرون کردن کار دیگه ای ندارید چی ازجون مردم میخواین نامردا بیچاره کردی با این گرونی خدا لعنتتون کنه

    • ناشناس ارسالی در

      میشه بس کنید

    • ناشناس ارسالی در

      مبارک مبارک دمتون گرم دیگه باید کثافت از سر و کله مون بره بالا نه مواد خوراکی میشه خرید نه شوینده هرکی داشت زندگی میکنه هرکی هم نداشت بمیره ،،همین میشه دیگه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه