ارسال به دیگران پرینت

پیام ظریف برای درگذشت محتشمی پور

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر محتشمی پور را تسلیت گفت. او نوشت: حضور فعال و بی بدیل ایشان در عرصه دیپلماسی کشور به خصوص در جبهه مقاومت و مبارزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی ماندگار است که در این راه تا مرز شهادت از سوی تروریست های صهیونیست پیش رفت و به مقام جانبازی نائل آمد.

پیام ظریف برای درگذشت محتشمی پور

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر محتشمی پور را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور مبارز و مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر انقلاب اسلامی و از یاوران و همراهان باوفای حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) و از دولتمردان و سفرای برجسته نظام جمهوری اسلامی و همکار و دوست عزیزمان در دستگاه دیپلماسی مقارن با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و در ایام سالگرد ارتحال مرشد و مرادش رهبر کبیر انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم اینجانب گردید.

مرحوم محتشمی پور از چهره های برجسته و مبارز خستگی ناپذیر در جریان نهضت و انقلاب اسلامی بود که افتخار شاگردی و همراهی با حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی داشت و رنج زندان و تبعید از سوی رژیم ستمشاهی از ایران عزیز را به جان خرید و همچنین نقش برجسته ای در شکل گیری شجره طیبه مقاومت اسلامی در لبنان و حمایت از آرمان مقدس فلسطین و قدس شریف داشت. حضور فعال و بی بدیل ایشان در عرصه دیپلماسی کشور به خصوص در جبهه مقاومت و مبارزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی ماندگار است که در این راه تا مرز شهادت از سوی تروریست های صهیونیست پیش رفت و به مقام جانبازی نائل آمد.

اینجانب ضایعه فقدان آن‌ مجاهد نستوه و فرزانه را به خاندان محترم محتشمی پور، دوستان و یاران ایشان در ایران اسلامی و جبهه مقاومت تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحیم برای ایشان صبر جمیل و اجر جزیل و برای روح آن مجاهد فی سبیل الله غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با جدش حضرت سید الشهدا (ع) مسئلت می نمایم.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه