ارسال به دیگران پرینت

پاسخ‌ها قانع‌کننده نبود!

نخستین مناظره انتخاباتی در حالی شب گذشته برگزار شد که قرار بود محور اصلی آن مسائل اقتصادی باشد اما به اعتقاد یک کارشناس اقتصادی، پاسخ‌های کاندیداها قانع کننده نبود.

پاسخ‌ها قانع‌کننده نبود!

فردین آقابزرگی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه در حال حاضر مسائل اقتصادی مهمترین دغدغه آحاد مردم است، گفت: انتظار می رفت مناظره در شب گذشته که با محوریت مسائل اقتصادی بود بیشتر به این مسائل پرداخته می‌شد تا به دغدغه آحاد مردم پاسخ داده شود اما می توان گفت هیچ برنامه مدون ،مشخص و عملیاتی از سوی کاندیداها مطرح نشد، البته برخی از آنها اعلام برنامه‌های خود را به آینده موکل کردند.

وی ادامه داد: برخی از کاندیداها که خود را صاحب نظر و کننده  کار می دانند هیچ پاسخ قانع کننده ای در برابر سوالات نداشتند. 

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: برای مثال هیچ کدام از کاندیداها در زمینه حفظ ارزش پول ملی و تقویت آن برنامه ای نداشتند و می‌توان گفت تا زمانی که رویکرد تفکرات مدیریتی به سمت و سوی برنامه های عملیاتی نرود نمی‌توان انتظار نتیجه مناسب داشت در این شرایط است که با گذر چندسال کاندیدای که به ریاست جمهوری می‌رسد با توجیحاتی از قبیل نبود امکانات به نتیجه نرسیدن برنامه‌های خود را توجیه می کند.

 

آقابزرگی گفت: باید بعد از دو سال صحبت‌هایی که کاندیداها اکنون می کنند به فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود یادآوری کرد و از این فرد پرسید که نتیجه چنین وعده های چه شد

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه