ارسال به دیگران پرینت

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در کیش: کشور به دولتی مقتدر و انقلابی نیاز دارد

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی ‌رئیسی در کیش به‌مناسبت آغاز به کار رسمی این ستاد گفت: کشور برای گذر از بحران‌های مختلف به انتخاباتی پرشور و دولتی انقلابی نیاز دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در کیش: کشور به دولتی مقتدر و انقلابی نیاز دارد

مصطفی ذوالنوری با اشاره به شرایط کشور و غفلت و بی‌توجهی دست‌اندرکاران به ظرفیت‌های انقلاب اسلامی برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، اظهار داشت: بانیان شرایط موجود همچنان ادعای توان نجات کشور را دارند در حالی که یک دولت جوان، انقلابی و متعهد به ارزش‌های انقلاب می‌تواند از این شرایط عبور کند و به نابسامانی‌های موجود سر و سامان دهد.

وی از آیت‌الله رئیسی به‌عنوان شخصیت توانمندی یاد کرد که می‌تواند ایران را با یکپارچه‌سازی دستگاه‌های مختلف، از شرایط نابسامان موجود با نگاه انقلابی و جهادی و با هدف بهبود شرایط معیشتی مردم، نجات دهد.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در کیش همچنین به دو مسئله مهم رابطه با جهان خارج و موضوعات اقتصادی هم اشاره کرد و گفت: دولت آیت‌الله رئیسی رویکرد مذاکره با کشورهای مختلف را با روشی متفاوت با برنامه دولت کنونی ادامه خواهد داد و با برنامه‌ریزی دقیق آغوش اقتصاد کشور را در عرصه‌های داخلی و خارجی بازتر و مرزها را برای تقویت اقتصاد بازتر خواهد کرد.

به‌گفته وی، مردم جزیره کیش هم در انتخابات ۲۸ خرداد با رأی قاطع خود به آیت‌الله رئیسی که رأی به یکپارچگی و نجات کشور خواهد بود، می‌توانند به آینده بهتر در زمینه‌های اقتصادی در این منطقه آزاد امیدوار باشند.

ذوالنوری از ایجاد مسکن به‌عنوان یکی از  برنامه‌های اولویت‌دار آیت‌الله رئیسی نام برد که با ساخت انبوه‌سازی در نظر دارد مهمترین مشکل پیشِ‌روی جوانان را حل کند.

وی از آیت‌الله رئیسی به‌عنوان شخصیتی محبوب میان مردم نام برد و ادامه داد: ستادهای مردمی در حمایت از وی به‌صورت خودجوش تشکیل شده است که از امروز و با آغاز به کار رسمی ستاد مرکزی انتخاباتی در کیش، شورای هماهنگی ستادهای مردمی این منطقه نیز شکل گرفته است که براساس سیاست‌های ستاد مرکزی فعالیت خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در جزیره کیش بار دیگر بر اهمیت انتخابات پرشور و حداکثری در ۲۸ خرداد به‌عنوان پایه و اساس کار دولت آینده تأکید کرد و از جزیره‌نشینان کیش خواست با مطالعه دقیق برنامه‌های آیت‌الله رئیسی، با رأی بالای خود، ایشان را برای اداره کشور و گذر از بحران‌های ایجادشده، انتخاب کنند.

جزیره کیش یکی از جزایر مهم استان هرمزگان در جنوب کشور است‌.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه