ارسال به دیگران پرینت

نجات پیدا کردن ۶ سرنشین یک لنج تجاری در آبهای سیریک از خطر غرق شدن

فرماندار سیریک هرمزگان گفت: ۶سرنشین یک لنج تجاری با کمک صیادان محلی در آبهای این شهرستان از خطر غرق شدن نجات پیدا کردند.احمد جمالدینی افزود: شناور از دبی کشور امارات متحده عربی به مقصد سیریک امروز حرکت کرده بود که حوالی آبهای ساحلی درخواست کمک داشت و صیادان محلی این شهرستان سرنشینان آن را با خود به سیریک آورند.


نجات پیدا کردن ۶ سرنشین یک لنج تجاری در آبهای سیریک از خطر غرق شدن

فرماندار سیریک هرمزگان گفت: ۶سرنشین یک لنج تجاری با کمک صیادان محلی در آبهای این شهرستان از خطر غرق شدن نجات پیدا کردند.

احمد جمالدینی افزود: شناور از دبی کشور امارات متحده عربی به مقصد سیریک امروز حرکت کرده بود که حوالی آبهای ساحلی درخواست کمک داشت و صیادان محلی این شهرستان سرنشینان آن را با خود به سیریک آورند.

وی ادامه داد: حوالی ظهر امروز لنج تجاری حامل کالاهای ملوانی شامل برنج، روغن و دیگر مواد غذایی و کالاهای برقی مثل کولر، یخچال و..‌حدود ۱۰مایلی آب های ساحلی شهر بندر سیریک براثر توفان تعادل خود را از دست داده که پس از تخلیه کالاهای آن غرق شد.

فرماندار سیریک اظهار داشت: این لنج ۹۰تنی متعلق به عیسی کمالی به ارزش تقریبی ۲۰میلیارد ریال و کالاهای و مواد غرق شده را افزون بر۱۵۰میلیارد ریال است.

بندرسیریک یکی از شهرستانهای ساحلی در ۱۷۵کیلومتری شرق هرمزگان دارای ۱۰۰ فروند لنج تجاری است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه