ارسال به دیگران پرینت

برنامه آموزش و پرورش، توسعه و استاندارد سازی فضاهای آموزشی است

وزیر آموزش و پرورش در بوشهر گفت: مدرسه کانون حیات و یادگیری، شکل دهنده شخصیت و جایگاهی برای ساختن آینده است و همه دستاوردهایی که در عرصه های مختلف به دست می آید از مدرسه نشات می‌گیرد.


برنامه آموزش و پرورش، توسعه و استاندارد سازی فضاهای آموزشی است

محسن حاجی میرزایی در مراسم افتتاح مدرسه شش کلاسه ابرار در بندر محمد عامری از توابع استان بوشهر افزود: از تعلیم و تربیت داخل مدرسه، مدیران، مهندسان و مسئولان کشور ساخته می‌شوند و مدرسه با نقش بنیادی و پایه ای که دارد، جایگاهی برای رشد، پیشرفت، توسعه و شکوفایی اندیشه و توانایی‌های نسل نو است.

 وی بیان کرد: همه دانش آموزان صرفه نظر از دوری و نزدیکی و سطح برخورداری‌های اقتصادی باید به بهترین فضاهای آموزشی دسترسی داشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: برنامه آموزش و پرورش، توسعه و استاندارد سازی فضاهای آموزشی است و در هشت سال گذشته قدم‌های بزرگی در این راستا برداشته شده است و خیران به عنوان راهبردی ترین شرکای این مسئولیت مهم، در کنار آموزش و پرورش نقش آفرینی می‌کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی با تاکید بر این که واژه منطقه محروم واژه مناسبی نیست، گفت: حتی اگر عسلویه و منابع گسترده گاز نبود، این استان دارای مردمی شریف، مقاوم ، با ایمان و پرتلاش است که به عنوان مهمترین سرمایه به شمار می‌رود و وقتی که در مورد محرومیت منطقه ای صحبت می شود به تدریج این واژه بر ذهن و روان مردم آن منطقه تاثیر می گذارد.

حاجی میرزایی افزود: بنابراین هیچ منطقه ای نداریم که محروم باشد، ممکن است از لحاظ برخی برخورداری ها خلاف عدالت برخورد شود اما ظرفیت‌های انسانی مناطق، مهمترین ظرفیت است.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه