ارسال به دیگران پرینت

سرمربی استقلال سنگ های بزرگی برای زدن برداشته

هواداران استقلال امیدوارند سنگ های بزرگ مجیدی نشانه نزدن نباشد و تیم محبوب شان با تقویت در پست هایی که به بازیکن نیاز دارد، به مصاف غول آبی آسیا برود.

سرمربی استقلال سنگ های بزرگی برای زدن برداشته

استقلال در صدد تقویت تیمش برای فصل آینده و مهم تر از هر چیزی دیدار با الهلال عربستان است. آبی پوشان ایرانی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلالی بروند که دست روی ستاره های گرانقیمت اروپایی گذاشته و قراردادهایی می بندد که هزینه هر کدام از آنها به اندازه بودجه یک سال باشگاه استقلال است. استقلالی ها به خوبی می دانند که برای شکست دادن الهلال به تقویت نیاز دارند. برهمین اساس سرمربی این تیم لیستی از بازیکنان مورد نیاز خود را تهیه کرده تا تیمش را تقویت کند.

فرهاد مجیدی همانطور که قبلا هم اعلام کرده بود برای اینکه دلال ها در کار مذاکرات باشگاه استقلال با بازیکنان مدنظر او خلل ایجاد نکنند شخصا وارد بازار نقل و انتقالات شده و می خواهد امور کار را خود در دست بگیرد که البته با توجه به اوضاع مدیریتی این روزهای باشگاه، مجیدی مجبور است خودش برای خرید بازیکن برای فصل آینده دست به کار شود.

این روزها سرمربی استقلال تا جایی که می تواند در آرامش و سکوت کار  مذاکره با بازیکنان را پیش می برد و تلاش می کند از لیستی که برای خرید در نظر دارد اسمی به بیرون درز پیدا نکند اما این روزها اسامی پیرامون استقلال منتشر می شود که جذب آنها کار دشواری به نظر می رسد.

نام هایی مثل سعید عزت اللهی، مجید حسینی و رضا قوچان نژاد، اسامی ای هستند که این روزها بحث حضور آنها در استقلال مطرح شده درحالی که هر 3 این بازیکنان لژیونر هستند و استقلالی شدن آنها تقریبا بعید به نظر می رسد. خصوصا درباره عزت اللهی و حسینی که ملی پوش هم هستند و در صورت درخشش در مسابقات مقدماتی جام جهانی امکان دارد با پیشنهادهای خوبی روبه رو شوند.

درباره قوچان نژاد هم بعد از سفر فرهاد مجیدی به امارات شایعه شد که سرمربی استقلال با هدف مذاکره با این بازیکن به دبی سفر کرده درصورتی که خانواده مجیدی ساکن پایتخت امارات هستند و سرمربی جوان آبی ها در اصل برای دیدار با خانواده اش به امارات رفته بود.

درباره شایعه مذاکره مجیدی با قوچان نژاد هنوز نه خود فرهاد و نه گوچی واکنشی نشان نداده اند اما هم عزت اللهی و هم حسینی در مصاحبه هایی که به تازگی داشته اند اعلام کرده اند می خواهند همچنان لژیونر بمانند.

با این وجود اگر بحث مذاکره مجیدی با این 3 بازیکن صحت داشته باشد، به نظر می رسد سرمربی استقلال سنگ های بزرگی برای زدن برداشته چون قطعا خود مجیدی هم می داند که برای جذب این 3 نفر منابع مالی قدرتمندی باید وجود داشته باشد.

هواداران استقلال هم امیدوارند سنگ های بزرگ مجیدی نشانه نزدن نباشد و تیم محبوب شان با تقویت در پست هایی که به بازیکن نیاز دارد، به مصاف غول آبی آسیا برود

 

منبع : برنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • استقلال ارسالی در

      باخت استقلال حتمیه اصلا قابل قیاس نیستن

    • ارسالی در

      به امید موفقیت 💙💙💙💙💙

    • دختر استقلال ارسالی در

      تولدت مبارک نفسم

    • حنا ارسالی در

      فرهاد کارشو بلده شما دخالت نکن

    • محمدرضا کلانتری ارسالی در

      ترشی میخواد بندازه؟ مشکل استقلال کمبود بازیکن نیست، نداشتن کادرفنی قوی است

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه