ارسال به دیگران پرینت

موضوعی که ابراهیم رئیسی را خیلی عصبانی کرد

ریحانه سادات رییسی، که به عنوان نماینده حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی درباره سوابق کاری پدرش گفت: در زمینه فساد اقتصادی که دامنگیر کشور ما بود، به ویژه در قوه قضاییه، شاهد این بودیم که ایشان مماشات نکردند و در واقع، حتی با اهالی قوه قضاییه هم برخورد کردند.

موضوعی که ابراهیم رئیسی را خیلی عصبانی کرد

 

فرزند ابراهیم رییسی تاکید کرد: در سال ۹۶ تخریبی علیه پدرم مطرح شد مبنی بر اینکه ایشان بین زنان و مردان دیوار می‌کشد در حالی که ایشان بین زنان و مردان دیوار نمی‌کشد بلکه پلی ایجاد می‌کند که باعث پیشرفت هم خانم‌ها و هم آقایان می‌شود.

 ریحانه سادات رییسی، که به عنوان نماینده حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شرکت کرده بود، درباره سوابق کاری پدرش گفت: ایشان ابتدا دادستان همدان بودند و بعد از آن دادستان کرج شدند. بعد از آن هم به عنوان دادستان تهران انتخاب شدند. ایشان پس از آن به عنوان رئیس بازرسی کل کشور انتخاب شدند،

وی ادامه داد: پس از آن، رییسی معاون اول قوه قضاییه شد و بعد از آن هم مسئولیت دادستان کل کشور را برعهده گرفتند. بعد از آن هم مسئولیت تولیت آستان قدس رضوی برعهده داشتند و بعد از حدود سه سال هم رئیس قوه قضاییه شدند.

فرزند ابراهیم رییسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رییسی اخیراً با مشکلی مواجه شدند که بر آن مشکل فائق آیند، اظهار داشت: در زمینه فساد اقتصادی که دامنگیر کشور ما بود، به ویژه در قوه قضاییه، شاهد این بودیم که ایشان مماشات نکردند و در واقع، حتی با اهالی قوه قضاییه هم برخورد کردند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه بهترین اخلاق ابراهیم رییسی در چه موضوعی متبلور است، خاطرنشان کرد: ایشان بسیار سخت ظلم را قبول می‌کند و با ظلم مبارزه می‌کند لذا این مسئله یکی از اخلاق‌های با صلابت ایشان است.

نماینده ابراهیم رییسی در پاسخ به سوالی دیگری درباره خلقیات بد ابراهیم رییسی ابراز داشت: بنده خصلت بدی از ایشان سراغ ندارم، اما یک تصوری در سال ۹۶ در انتخابات شکل گرفت و می‌گفتند که ایشان خیلی سید خوبی است و اخلاق سیاسی را رعایت کرده. البته شاید به زعم مردم به دلیل اینکه در سیاست اخلاق سیاسی رعایت نمی‌شود، این هست که طرف باید به جای قاطعیت و صلابت در واقع یک نوع فریب هم داشته باشد، بنابراین رییسی در انتخابات سال ۹۶ از وجه اخلاق سیاسی با مردم صحبت کردند؛ چه در مناظرات و چه بعد از آن؛ لذا به نظر می‌رسد یک بازبینی نسبت به اخلاق سیاسی سیاستمداران باید صورت گیرد.

موضوعی که ابراهیم رئیسی را خیلی عصبانی کرد / دختر رئیسی: ۱۳ ساله بودم که پدر و مادرم صاحب خانه شدند /نقطه ضعف پدرم مهربانی اوست

فرزند ابراهیم رییسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آخرین موضوعی که پدر بابت آن عصبانی شدند چه بود، یادآور شد: زمانی که ایشان متوجه فساد در فرایند خصوصی‌سازی شرکت رشت الکتریک شدند، به حدی عصبانی شدند که می‌گفتند بنده شرمنده شهدا هستم. فیلم‌های این موضوع هم موجود است. از اینکه سرمایه ملی دست چند فرد قدرتمند قرار گرفته بود، ایشان بسیار عصبانی شدند. 

رییسی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه بزرگترین نقطه قوت ابراهیم رییسی چیست، عنوان کرد: ایشان خیلی مهربان است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه نقطه ضعف ابراهیم رییسی چیست، گفت: در پاسخ به این سوال هم باید بگویم که ایشان خیلی مهربان و رئوف هستند.

رییسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما فکر می‌کنید که برخی از مردم چه تصویر اشتباهی ممکن است از ابراهیم رییسی در ذهن داشته باشند، ابراز داشت: دیوار. در سال ۹۶ تخریبی علیه ایشان مطرح شد مبنی بر اینکه ایشان بین زنان و مردان دیوار می‌کشد در حالی که ایشان بین زنان و مردان دیوار نمی‌کشد بلکه پلی ایجاد می‌کند که باعث پیشرفت هم خانم‌ها و هم آقایان می‌شود.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه رییسی چند فرزند دارد، بیان کرد: ما دو خواهر هستیم. 

فرزند ابراهیم رییسی درباره تحصیلات خود یادآور شد: بنده در دو رشته تحصیل کردم. لیسانس جامعه شناسی دارم و فوق لیسانس جامعه شناسی دارم. همچنین بنده یک فوق لیسانس دیگر در رشته علوم حدیث دارم و در حال حاضر هم دانشجوی دکترای دانشگاه تهران هستم. 

فرزند ابراهیم رییسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مادر شما در چه زمینه‌ای در حال فعالیت است، اظهار داشت: ایشان دانشیار دانشگاه شهید بهشتی در رشته فلسفه تعلیم و تربیت است. همچنین اندیشمند زن جهان اسلام معرفی شدند. فکر می‌کنم که ایشان بسیار شناخته شده هستند و تالیفاتی هم در زمینه فلسفه تعلیم و تربیت دارند و متخصصان در این حوزه کاملاً ایشان را می‌شناسند.

رییسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما در جایی هم مشغول به کار هستید، عنوان کرد: بنده حدود سه سال است که تدریس می‌کنم. 

وی درباره تحصیلات خواهر خود نیز گفت: ایشان لیسانس فیزیک از دانشگاه شریف دارد و در حال حاضر هم در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم حدیث است.  

رییسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پدر شما در طول زندگی‌شان تاکنون اجاره‌نشین بودند، تصریح کرد: بنده ۱۳ ساله بودم که پدر و مادرم صاحب خانه شدند. 

در ادامه برنامه مجری از فرزند ابراهیم رییسی خواست تا اولین واژه یا عبارتی که در وصف پدرش در ذهن‌تان می‌آید را با این جملات مطرح کند: 

شفافیت: حق مردم.

ساده‌زیستی: وظیفه مسئولان است.  

بخش خصوصی: باید برای همه مردم باشد نه برای قشری خاص. 

تحول: دولت مردمی برای ایران قوی.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه