ارسال به دیگران پرینت

حادثه آتش سوزی در محل مسکونی رخ نداده است

شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران گفت: با توجه به مسکونی نبودن محل حادثه پالایشگاه تهران و نداشتن مصدوم، تاکنون فرمانداری شهرستان ری و اداره کل بحران استانداری درخواست کمکی از هلال‌احمر نداشتند.

حادثه آتش سوزی در محل مسکونی  رخ نداده است

فتحی با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع آتش سوزی در پالایشگاه جنوب تهران، امدادگران هلال‌احمر شعب ری، تهران و ورامین به همراه تیم واکنش سریع استان تهران به حالت آماده باش درآمده و دو تیم ارزیاب هم اعزام شده اند.

او گفت: ستاد فرعی فرماندهی و هماهنگی عملیات اضطراری در شهر ری با حضور مدیرعامل و معاون امداد هلال احمر استان تهران و رئیس هلال‌احمر شهر ری نیز تشکیل شده است تا با فرض ادامه داشتن آتش سوزی و عدم اطفای آن تا فردا، اقدامات لازم برای ادامه عملیات نیروهای هلال‌احمر بررسی و در دستور کار قرار گیرد.

عصر چهارشنبه خطوط لوله گاز پالایشگاه تهران در منطقه باقر شهر دچار حریق شد و در پی این حادثه یک تیم واکنش سریع و سه تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران به حالت آماده باش کامل درآمدند.

همچنین با توجه به حساسیت موضوع، یک تیم ارزیاب و ۲ تیم عملیاتی از هلال احمر شهرستان ری به محل حادثه اعزام شدند.

دقایقی پیش نیز شاکر خفایی مدیر روابط عمومی پالایشگاه تهران با اعلام این که حادثه آتش سوزی در مخزن گازوئیل پالایشگاه رخ داده است، گفت: آتش مهار شده است.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه