ارسال به دیگران پرینت

قرنطینه شهرهای گردشگری اصفهان

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان گفت: شهرهای قمصر، نیاسر، چادگان، سمیرم، نطنز، باغبهادران، خوانسار و بویین و میاندشت که جاذبه سفر دارند، محدود و ورودی آنها مسدود می‌شود تا با اعمال دستورالعمل ها و کنترل حجم سفرها، روند شیوع کرونا در استان سیر نزولی داشته باشد.

قرنطینه شهرهای گردشگری اصفهان

حجت‌اله غلامی در هشتاد و هفتمین نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: واکسینه شدن شهروندان اکنون به مرز ۷۰ تا ۷۵ سال رسیده است و بزودی وارد مرحله بعدی می‌شود و افراد بالای ۷۰ سال باید برای انجام واکسیناسیون به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان با اشاره به تشریح وضعیت کرونایی استان توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان اظهار داشت: روند کرونا در اکثر شهرستان‌های استان روند نزولی دارد.

وی اضافه کرد: شهرستان‌های خمینی‌شهر، دهاقان، مبارکه و گلپایگان با شیب ملایم یا کاهش شیوع کرونا مواجه هستند که لازم است به صورت ویژه دستورالعمل‌ها در این زمینه رعایت شود.

غلامی همچین با اشاره به مراسم ۱۴ تا ۱۵ خرداد داد جاری  تصریح کرد: اصل بحث ما در این چند روز تعطیلی، رعایت دقیق طرح جامع هوشمند و محدودیت پنجگانه در استان است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان همچنین در باره انتخابات پیش رو اظهار داشت: در این زمینه مصوبه و دستورالعمل ۱۵ بندی داریم که آن را برای پیشگیری از موج کرونا اجرایی خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: از امروز ساعت ۱۲ ظهر، مراکز ایست بازرسی در محورهای اصلی استان مستقر و ایستگاه‌های بین استانی کنترل خواهد شد و اجازه ورود خودروهای غیربومی را به استان نخواهیم داد.

غلامی گفت: شهرهای قمصر، نیاسر، چادگان، سمیرم، نطنز، باغبهادران، خوانسار و بویین و میاندشت که جاذبه سفر دارند، محدود و ورودی آنها مسدود می‌شود تا با اعمال دستورالعمل ها و کنترل حجم سفرها، روند شیوع کرونا در استان سیر نزولی داشته باشد.

سخنگوی ستاد مقابله کرونای استان اصفهان افزود: جرایم یک میلیونی برای خودروهایی که از شهرهای قرمز به استان می‌آیند و جرائم ۵۰۰ هزار تومانی برای خودروهای شهرهای نارنجی و زرد اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: ترددهای برون استانی برای شهرهایی که طرح های جاذب گردشگری دارند اعمال خواهد شد و در این زمینه با فرمانداران هماهنگ شده است تا جلسات شهرستانی را برگزار کنند.

 

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه