ارسال به دیگران پرینت

حمایت رسمی کرباسچی از همتی :

آقای همتی کسی است که مسائل کشور را می‌شناسد

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در یادداشتی از حمایت رسمی حزب متبوعش از عبدالناصر همتی در انتخابات سخن گفت.

آقای همتی کسی است که مسائل کشور را می‌شناسد

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در یادداشتی که برای شماره روز چهارشنبه(12 خرداد) در روزنامه سازندگی نوشته است، از حمایت رسمی حزب متبوعش از عبدالناصر همتی در انتخابات سخن گفت.

کرباسچی در بخشی از این یادداشت نوشت: آقای همتی در این روزها بسیار خوب عمل کردند و سخنان معقولی بیان کردند... در شرایط فعلی به نظر ما آقای همتی کسی است که مسائل کشور را می‌شناسد و به خصوص با توجه به تخصص شان در بعد اقتصادی راه‌حل‌های علمی و معقول برای حل نسبی مشکلات دارد اما خواسته و تلاش ما این است که همه نیروهای اصلاح طلب با استفاده از صندوق رای و تک تک آراء شهروندان حرکت کند."

وی با بیان اینکه "ما در کارگزاران سازندگی به دنبال این هستیم که مجموعه اصلاح‌طلبان با استفاده از سلاح رأی وارد صحنه انتخابات شوند"، نوشت:  تمایل قطعی دوستان ما در کارگزاران حتماً این است که در انتخابات از آقای همتی حمایت کرده و برای ایشان تبلیغ کنیم و برنامه‌های ایشان را برای مردم در انتخابات توضیح دهیم.

کرباسچی در یادداشت خود از عملکرد اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس نیز انتقاد کرده و نوشت: "اگر در انتخابات مجلس یازدهم تصمیم درستی از جانب این دوستانی که کنار کشیدند، گرفته می‌شد و به‌درستی درباره حضور در انتخابات  تصمیم می‌گرفتند، امروز ترکیب مجلس یازدهم این نبود."

بعد از اعلام نتایج احراز صلاحیت ها، جبهه اصلاحات ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد که در انتخابات کاندیدایی نخواهیم داشت اما در روزهای گذشته چهره‌های شناخته شده جریان اصلاحات در ستادهای مهرعلیزاده و همتی جای گرفتند. همچنین محسن مهرعلیزاده کاندیدای اصلاح‌طلب این دوره انتخابات در نامه‌ای به بهزاد نبوی از وی خواست در جلسه جبهه اصلاحات ایران حاضر شده و برنامه‌های خود را تشریح کند اما آذر منصوری سخنگوی این جبهه اعلام کرده بود که موضع ما همان موضع قبلی است.

با اقدام امشب کرباسچی در حمایت رسمی از همتی، جریان اصلاحات فعلاً به چند دسته تقسیم شده‌اند. گروهی که تمایلی به حمایت از نامزدی در انتخابات ندارند و به تحریم انتخابات روی آورده اند.

دسته دوم احزابی مانند کارگزاران که تأکید بر حمایت از همتی دارند. همچنین طیفی از اصلاح‌طلبان که عمدتاً کارگزاران دولت خاتمی بودند در ستاد مهرعلیزاده حضور یافته اند.

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه