ارسال به دیگران پرینت

طارمی نامزد کسب عنوان آماده‌ترین بازیکن آسیا

مهاجم تیم ملی کشورمان از سوی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نامزد کسب عنوان آماده‌ترین بازیکن آسیا شد.

طارمی نامزد کسب عنوان آماده‌ترین بازیکن آسیا

 سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در آستانه از سرگیری مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا با انتشار گزارشی ضمن معرفی ۸ بازیکن موفق قاره کهن از کاربران خود خواست "آماده‌ترین بازیکن " حال حاضر آسیا را انتخاب کنند. نام  مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در این فهرست ۸ نفره دیده می‌شود.

سایت AFC درباره این نظرسنجی نوشت: از آخرین باری که اکثر کشور‌های آسیایی در مسابقات حضور داشتند بیش از ۱۸ ماه می‌گذرد. رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌ها از ۲۸ می‌ در ۸ نقطه قاره از سرگرفته خواهد شد.

در این گزارش درباره مهدی طارمی آمده است: مهدی طارمی پس از ترک الغرافه قطر در سال ۲۰۱۹، در اروپا درخشید. فرم خوب او در ریو آوه در اولین فصل حضورش در این تیم، باعث شد به تیم بزرگ پورتو ملحق شود. مهاجم سابق پرسپولیس خیلی سریع و بدون مشکل خاصی در این تیم جا افتاد و رقابت‌های لیگ را با کسب عنوان بهترین گلزن پورتو و سومین گلزن برتر لیگ پرتغال به پایان رساند.

طارمی در ۱۰ بازی گذشته خود ۸ بار گلزنی کرده است، از جمله گل قیچی برگردان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی که در نهایت برای صعود تیمش کافی نبود. با این وجود گلزنی‌های او در لیگ پرتغال باعث شد حضور پورتو در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا تضمین شود.

طارمی و سردار آزمون نیمی از خط حمله خطرناک تیم ملی فوتبال ایران را تشکیل می‌دهند.

۷ رقیب طارمی در این نظر سنجی عبارتند از: جونیا‌ ای تو از ژاپن، عمرالسومه از سوریه، الدور شموردوف از ازبکستان، جیمی مک لارن از استرالیا علی مبخوت از امارات، لی کی جی از کره جنوبی و سالم الدوساری از عربستان.

کاربران سایت‌ ای اف سی تا اول ژوئن فرصت دارند تا در این نظرسنجی شرکت کنند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه