ارسال به دیگران پرینت

گزارش نیویورک‌تایمز درباره روابط عاطفی متعدد بوریس جانسون!

دنیای اقتصاد گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز درباره روابط عاطفی نخست‌وزیر بریتانیا را منتشر کرده است.

گزارش نیویورک‌تایمز درباره روابط عاطفی متعدد بوریس جانسون!

بوریس جانسون «دزدکی» ازدواج کرد و لحظه انتشار خبر، همگان شگفت‌زده شدند. این ازدواج در شرایطی صورت گرفت که او متهم به داشتن ارتباطات فراوان خارج از ازدواج‌های رسمی است. او که اجدادش از تبار عثمانی است، در این راه همچون اجدادش عمل کرده است، به‌گونه‌ای‌که برخی حتی نمی‌دانند وی به راستی صاحب چند فرزند است.

به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، ازدواج بی سر و صدا و پنهانی بوریس جانسون نخست‌وزیر بریتانیا و کری سیموندز نامزدش همه را شگفت‌زده کرد. حتی دفتر رئیس دولت نیز از برنامه عروسی این دو آگاهی نداشته است. سخنگوی حکومت بریتانیا بعد از ظهر روز یکشنبه، گفت: «بوریس جانسون نخست‌وزیر کشور و کری سیموندز عصر دیروز در یک مراسم کوچک در کلیسای «وست مینستر» ازدواج کردند.» در ادامه آمده است که این زوج  در «تابستان آینده» با خانواده و دوستان‌شان ازدواج‌شان را در مراسمی جشن می‌گیرند.

 

روزنامه‌های بریتانیایی «دی‌سان» و «مایل اف ساندی» اعلام کردند که فقط حدود ۳۰ مهمان در این مراسم شرکت کرده بودند. گفته شده که این رسانه‌ها در آخرین لحظه دعوت شده بودند. به دلیل محدودیت‌های ویروس کرونا در بریتانیا، حداکثر ۳۰ نفر می‌توانند در مراسم عروسی شرکت کنند.

اندکی پس از نشر این خبر، اولین پیام‌های تبریک به سوی نخست‌وزیر بریتانیا روانه شدند. آرلین فوستر، وزیر ارشد ایرلند شمالی، در توییتر خود نوشت: «تبریک و تمنیات قلبی من برای بوریس جانسون و کری سیموندز به خاطر عروسی‌شان.»

نخست‌وزیر ۵۶ ساله بریتانیا و معشوقه‌اش که رئیس امور ارتباطات سابق حزب محافظه کار و ۳۳ ساله است، در اواخر سال ۲۰۱۹ نامزد شدند. پسر آنها ویلفرد در آوریل سال ۲۰۲۰ متولد شد. طبق گزارش روزنامه بریتانیایی دی‌سان، مراسم ازدواج جانسون و سیموندز را همان کشیشی انجام داد که ویلفرد پسرشان را غسل تعمید داده بود. پسر کوچک آنها نیز در جمع مهمانان مراسم ازدواج بود.

جانسون قبلا دو بار ازدواج کرده بود. ازدواج دوم وی با مارینا ویلر وکیل بود که چهار فرزند دارند. او در سال ۲۰۱۸ هنگامی که رابطه‌اش با سیموندز با ۲۳ سال تفاوت سنی افشا شد، از مارینا ویلر جدا شد. هر چند بوریس جانسون پیش‌تر دو بار ازدواج کرده بود، اما اگر ازدواج‌های قبلی خارج از کلیسای کاتولیک رم صورت گرفته باشد، این کلیسا اجازه ازدواج مجدد را به افراد مطلقه می‌دهد.

 

بوریس جانسون  توسط مادرش به عنوان یک کاتولیک غسل تعمید یافت، در حالی که در مدرسه شبانه‌روزی به آیین آنگلیکان روی آورد. جانسون با خانم سیموندز که یک کاتولیک و مدیر ارتباطات سابق حزب محافظه‌کار بود، در حالی وارد رابطه شد که در آن زمان در حال زندگی با همسر دومش، مارینا ویلر بود.  این در حالی است که نخست‌وزیر بریتانیا دارای یک دختر متولد سال ۲۰۰۹ از یک رابطه دیگرش است. جانسون تاکنون در مورد این کودک که خارج از رابطه زناشویی به دنیا آمده، اظهارنظری نکرده است. او همچنین در مورد اینکه چند فرزند از دیگر رابطه‌های احتمالی دیگرش دارد، سخنی به میان نیاورده است. جانسون و سیموندز نیز رابطه خود را یک ماه پس از اینکه بریتانیا از اتحادیه اروپا جدا شد، آغاز کردند  اما سیموندز در فوریه ۲۰۲۰، یک ماهه فرزند خود را باردار بوده است. این اخبار در شرایطی منتشر شد که عملکرد بوریس جانسون به خاطر بی‌اخلاقی‌ها و همچنین مبارزه ضعیفش با کرونا، به‌شدت مورد انتقاد بود اما زمانی که وی خود دچار بیماری کرونا شد و حتی با مرگ دست و پنجه نرم کرد، وی در جایگاه یک قربانی قرار گرفت و بعد از سلامتش نیز موضوع به فراموشی سپرده شد.  در این شرایط جانسون تنها دومین نخست‌وزیر بریتانیا است که در دوران نخست‌وزیری‌اش ازدواج کرد. بار آخر نخست‌وزیر اسبق بریتانیا، رابرت جنکینسون، در سال ۱۸۲۲ در جریان نخست‌وزیری‌اش ازدواج کرده بود.

 

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه