ارسال به دیگران پرینت

محسن رضایی :

صد در صد می‌توان ماهانه ۴۵۰ هزار تومان به مردم یارانه داد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه بدون تعارف آخرین برنامه‌های خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری را تبیین کرد.

صد در صد می‌توان ماهانه ۴۵۰ هزار تومان به مردم یارانه داد

محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه بدون تعارف شبکه اول سیما اظهار کرد: سنگینی کار ریاست جمهوری را احساس می‌کنم و ۸ سال آینده جز سخت‌ترین دوران برای ایران مخصوصا در زمینه اقتصاد است.

رضایی گفت: اینکه سایرین نتوانسته اند مشکلات را حل کنند به دلیل بی برنامه بودن آنهاست. چون مدیران برنامه سنجاق شده داشتند و برنامه سنجاق شده کارایی ندارد شاهد این وضعیت هستیم.

به خاطر مشکلات فعلی شرمنده مردم هستم

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: من شرمنده مردم به خاطر مشکلات فعلی هستم. اما از مشکلات خبر دارم. به ۲۵ استان کشور سفر کردم، نان‌های قرضی و کول بری را دیدم و از خودم خجالت کشیدم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که از قیمت‌ها خبر دارید گفت: کدام قیمت‌ها قیمت دیروز یا امروز؟ بی ثباتی و هرج و مرج در قیمت‌ها حکمفرماست.

وی درباره اینکه مردم چگونه باید به وعده‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اعتماد کنند، گفت: من اگر جای مردم بودم به برنامه و کارنامه اعتماد می‌کردم نه وعده ها. اما به مردم حق می‌دهم که انتخاب سختی داشته باشند، تاکید می‌کنم که بدون تحقیق اعتماد نکنند.

رضایی اظهار کرد: مردم به وعده‌های من اعتماد کنند برنامه من مشخص است و ایران را فدای خودم و دوستانم نخواهم کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه قبول دارم که اعتماد کردن مردم در شرایط فعلی به نامزدها سخت است خاطر نشان کرد: اما من اقتصاد دان هستم و اگر دولت به برنامه‌های ما و سیاست گذاری‌های ما عمل می‌کرد هم اکنون این شرایط حاکم نبود.

تاثیر تحریم بر گرانی ۳۰ تا ۴۰ درصد است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره میزان تاثیر گذاری تحریم‌ها بر افزایش قیمت‌ها گفت: تحریم‌ها ۳۰ تا ۴۰ درصد موثر است، ولی اگر توان داخلی را تقویت کنیم می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم.

رضایی ادامه داد: با نیروی انسانی و آوردن جوانان و خلاقیت آن‌ها می‌توانیم مشکلات را حل کنیم. همان طور که موشک نقطه زن و خودروی ملی ساختیم.

وی گفت: اگر در انتخابات موفق نشوم باز هم مثل همیشه تمکین می‌کنم. اما اگر دولت‌های قبل تکرار شوند وضعیت خیلی بد خواهد شد. تکرار دولت‌های گذشته سم مهلک برای ایران است.

رضایی درباره دادن یارانه به مردم بیان کرد: دولت‌های قبلی نمی‌دانستند و می‌ترسیدند که یارانه پرداخت کنند. اما من به عنوان یک اقتصاد دان و استاد دانشگاه، معتقدم صد در صد می‌توان ماهانه ۴۵۰ هزار تومان به مردم یارانه داد و این موضوع کاملا عملیاتی است. آن‌هایی که تاکنون از پس اداره کشور برنیامده اند، سابقه و  تخصص این کار نداشتند.

همه فرزندان من در ایران هستند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: من دو پسر داشتم که یکی از آن‌ها فوت کرده و دیگری دکترا دارد و کارمند مجمع تشخیص مصلحت نظام است و ۳ دختر دارم که دو دخترم خانه دار و دیگری در بانک مشغول به فعالیت است.

رضایی ادامه داد: صادقانه می‌گویم که من فرزند سختی‌ها هستم و وقتی دانش آموز بودم تابستان‌ها کار می‌کردم. مدیریتی که می‌تواند وفاق ایجاد کند در کشور ما وجود ندارد و من در زندگی و تجربه ام مرد وفاق ساز در تصمیمات مختلف بوده ام. وقتی در سپاه بودم هم وفاق ایجاد کردم.

دبیر مجمع تشخیص مصلت نظام در پایان تاکید کرد: اگر مردم به من رای بدهند آرامش را از بعد تصمیم سازی و تصمیم گیری به وجود می‌آورم.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ابهری ارسالی در

      کرامات شیخ ما را بین! جناب رضایی مملکت از بابت وجود شما در راس امور به این روز افتاده شما درس اقتصاد را در کدام دانشگاه و دانشکده گزانده اید با لباس نظامی اقتصاد حل نمی شود در ضمن شما از روز اول حکومت اسلامی جزو حاکمان بوده اید به عملکرد خودتان ایراد می گیرید چند مقاله اقتصادی در نشریات علمی دارید کدام اظهار نظر اقتصادی را نشر داده اید چه کسانی بر مقالات شما نقد نوشته اند، کسی که با بیان ارائه یارانه 450 تومانی تبلیغ می کند یعنی هیچ فهمی از اقتصاد ندارد ودشمن اقتصاد است و بقیه جامعه را نیز به فلاکت می کشد.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه