ارسال به دیگران پرینت

قیمت ارزهای دیجیتال تعیین تکلیف شد| هرکدام از ارزهای دیجیتال چند دلار است؟

قیمت ارزهای دیجیتال تعیین تکلیف شد. هرکدام از ارزهای دیجیتال چند دلار است؟ تعیین قیمت ارزهای دیجیتال منتشر شده است.

 قیمت ارزهای دیجیتال تعیین تکلیف شد| هرکدام از ارزهای دیجیتال چند دلار است؟

بیشترین  قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 36 هزار و 155  دلار  و کمترین قیمت آن 33 هزار و 520دلار گزارش شده است سرمایه بازار بیت کوین در زمان نوشتن این گزارش 671 میلیارد دلار ثبت شده و تغییرات قیمتی آن در 24 ساعت اخیر و هفته گذشته مثبت بوده است.

دومین ارز دیجیتال مهم دنیا یعنی اتریوم نیز در 24 ساعت گذشته بین 2 هزار و 189 دلار و 2 هزار و 472 دلار نوسان داشت. تغییرات قیمتی این ارز دیجیتال در 24 ساعت اخیر و هفته گذشته مثبت بود و سرمایه بازار اتریوم در زمان نوشتن این گزارش 282 میلیارد دلار ثبت شده بود.

کف قیمتی مناسب برای خرید رمزارزها کجاست؟

عده‌ای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را از آنجا که نوسان قیمتی و به تبع آن سود و زیان زیادی در کوتاه مدت برای فرد فراهم می‌کند، مانند قماراعتیاد آور می‌دانند و عده‌ای با ریزش اخیر قیمتی در بازار ارزهای دیجیتال در جست‌وجوی زمان مناسب برای خرید بیت کوین و اتریوم هستند و از خود می‌پرسند کف قیمتی مناسب برای خرید و کسب سود کجاست؟ برخی تحلیل‌گران معتقدند که در مورد ارزهای دیجیتال نمی‌توان مانند سایر سرمایه‌گذاری‌ها کف قیمتی را با دقت خوبی پیش‌بینی کرد. آن‌ها می‌گویند اگر می‌خواهید بعد از افت قیمتی که اتفاق افتاد ارز دیجیتال بخرید، این کار را انجام دهید، هیچ کس نمی‌تواند بگوید شما سود نخواهید کرد. اما مبنای تخمین شما تنها این است که دیگران در هفته‌ها و ماه‌های آتی مانند شما در مورد ارزهای دیجیتال فکر خواهند کرد یا نه.

علت عقب ماندن عرضه و نگرانی‌های تورمی

طلای جهانی هفته گذشته را با قیمت 1903 دلار به پایان رساند. از مهم‌ترین محرک‌های صعودی قیمت طلا به وجود آمدن نگرانی‌ها تورمی بود. تحلیل‌گران معتقد بودند که با بهبود طرف عرضه اقتصاد و بازسازی اقتصادی سطح قیمت‌ها دوباره افت می‌کند و در بلند مدت نگرانی‌های تورمی موضوعیت چندانی ندارد. آمارهای ضعیفی که از وضعیت اشتغال در ایالات متحده آمریکا منتشر شد دیدگاه‌های مثبت نسبت به بازسازی سریع اقتصادی را قدری تغییر داد. برخی اظهار نظرها در حال حاضر حاکی از آن است که یکی از دلایل عقب ماندن اشتغال و به تبع آن سمت عرضه که نگرانی‌های تورمی را تشدید کرده، میزان مزایا و حقوق بیکاری بود که افراد را برای جست‌وجوی کار بی‌انگیزه کرده است. این مزایا تا ماه سپتامبر (شهریور و مهر) ادامه خواهد داشت، با این استدلال این چالش و پیامدهای آن در چند ماه آینده ادامه خواهد داشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه