ارسال به دیگران پرینت

تویوتا سوپرا فیلم سریع و خشن به حراج گذاشته میشود

شرکت حراجی برت جکسون قصد دارد خودروی تویوتا سوپرا فیلم سریع و خشن را در تاریخ ۱۷ تا ۱۹ ژوئن سال جاری برای فروش در لاس‌وگاس به مزایده بگذارد.

 تویوتا سوپرا فیلم سریع و خشن  به حراج گذاشته  میشود

در سال ۲۰۰۱ فیلم سینمایی سریع و خشن، سبک تیونینگ آمریکایی را برای مخاطبان جهانی به نمایش گذاشت و مجموعه‌ای از فیلم‌های دنباله‌دار را راهی پرده سینما کرد که همچنان جنون‌آمیزتر شد؛ تا جایی که در فیلم سریع و خشن ۹ قرار است شاهد پرتاب پونتیاک فیرو (Pontiac Fiero) با پیشرانه‌ی جت به فضا باشیم. به گزارش موتوروان، اکنون فرصتی برای تصاحب خودروی ستاره‌ی فیلم اصلی یعنی تویوتا سوپرا متعلق به برایان اوکانر با بازی پل واکر فقید وجود دارد. شرکت حراجی برت جکسون این خودرو را از ۱۷ تا ۱۹ ژوئن برای فروش در لاس‌وگاس به مزایده خواهد گذاشت.

تصاویر داخلی و خارجی این تویوتا سوپرا وقتی پل واکر پشت فرمان آن قرار داشت، در فیلم سریع و خشن دیده شد. ادی پل در فروشگاه «The Shark» در ال سگوندوی کالیفرنیا، این خودرو را برای فیلم ساخت. با مجموعه‌ای از تعمیرات اساسی، همان خودرو به سوپرای طلایی در «سریع و خشن ۲» تبدیل شد. پس از فیلم‌برداری آن فیلم، تویوتا سوپرا به ظاهر مشهور خود در فیلم اول بازگردانده شد.

تویوتا سوپرا با رنگ نارنجی آب‌نباتی برگرفته از لامبورگینی دیابلو و تصویری مشهور به «گلادیاتور هسته‌ای» در کناره‌های خودرو تزئین شده است. کیت بدنه شامل اسپویلر جلو، رکاب‌های Bomex، کاپوت به سبک TRD، بال عقب دوصفحه‌ای آلومینیومی APR و رینگ‌های پنج پره‌ی ۱۹ اینچی می‌شود.

برخلاف تویوتا سوپرای برایان در فیلم سریع و خشن، این خودرو کاملا دست‌نخورده است و از پیشرانه ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری توربوشارژ در زیر کاپوت بهره می‌برد. این خودرو دارای جعبه‌دنده چهارسرعته خودکار است؛ اما دسته‌دنده‌ی کوچک و گرد در کابین باعث می‌شود خودرو دنده‌ای به نظر برسد. 

برت جکسون قیمت اولیه‌ی این خودرو را تعیین نکرده است و امکان رزرو وجود ندارد. حراج این خودرو شامل اسناد گسترده‌ای درباره‌ی خودرو و گواهی اصالت آن خواهد بود. در سال ۲۰۱۵، شرکت حراجی Mecum مدل دیگری از تویوتا سوپرا متعلق به فیلم سریع و خشن را با قیمت ۱۸۵ هزار دلار به مزایده گذاشت. آن خودرو تقریباً مشابه نمونه‌ی کنونی است؛ از پیشرانه ۶ سیلندر خطی تنفس طبیعی و جعبه‌دنده پنج سرعته دستی بهره می‌برد.

بال عقب تویوتا سوپرا فیلم سریع و خشن / Fast & Furious Toyota Supra نارنجی رنگ

منبع : زومیت
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه