ارسال به دیگران پرینت

نماینده مجلس:

۵۲۰ میلیارد ریال به فدراسیون برای حمایت از تیم ملی فوتبال کمک شد

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان برنامه و بودجه به نمایندگی از دولت ۵۲۰ میلیارد ریال به فدراسیون فوتبال کمک کرد.

 ۵۲۰ میلیارد ریال به فدراسیون برای حمایت از تیم ملی فوتبال کمک شد

مهدی فروردین روز یکشنبه در حاشیه امضای تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد کیش با فدارسیون فوتبال  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه با توجه به رایزنی‌های رییس فدراسیون فوتبال این کمک را به فدراسیون انجام داده است و صرفا برای حمایت از تیم ملی فوتبال بوده است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق نیز در این زمینه رایزنی‌هایی را انجام داده اند افزود: امروز اولویت ما با توجه به اینکه فوتبال بخش زیادی از مخاطب جامعه را به خود جلب کرده دغدغه همه مردم است.

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ۲۰۰ میلیارد ریال این کمک امروز ابلاغ شده و ۳۲۰ میلیارد ریال دیگر هم حق فدراسیون فوتبال است.

فروردین گفت: انتظار می رود این کمک در راستای پرداخت پاداش‌ بازیکنان و برای توسعه زیر ساخت‌ها، پرداخت دستمزد مربیان و هزینه اعزام تیم فوتبال هزینه شود.

دیوان محاسبات بر پرونده ویلموتس نظارت دارد

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نیز در این گفت و گو اظهار داشت: دیوان محاسبات به عنوان رکن نظارتی مجلس روند واریز پول به حساب فدراسیون در خصوص پرونده ویلموتس را بررسی کند.

احسان قاضی زاده با بیان اینکه پرونده ویلموتس تراژدی بزرگ فوتبال است و زخم‌های عمیقی به پیکره ورزش کشور وارد کرده است گفت: فدراسیون فوتبال باید این موضوع را پیگیری حقوقی کند.

 مراسم امضای تفاهم‌نامه میان سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون فوتبال صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه