ارسال به دیگران پرینت

انتخابات ۱۴۰۰ | رقیب رئیسی کیست؟

یک فعال سیاسی می گوید: گرچه طرح یارانه ای محسن رضایی خوب است اما بعید است پیروز شود.

 انتخابات ۱۴۰۰  |  رقیب رئیسی کیست؟

در ادامه نشست مجازی در کلاب هاوس ، عباس امیری فر از روحانیون نزدیک به دولت احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که«رقیب رئیسی کیست؟» گفت:  اولین رقیب جدی او، جناب آقای قاضی زاده هاشمی است. اولا چون او به تعبیر مقام معظم رهبری می تواند دولت جوان و انقلابی را تشکیل دهد. هر چند دلیل نیست دیگران انقلابی نباشند. ایشان جوان و انقلابی است. ۵۰ سال بیشتر ندارد و نکته دوم این که متخصص هستند و سوم آنکه ما اصطلاحی داریم ومی گوییم لکل جدید لذه، هر چیزجدیدی لذت دارد. ایشان چهره جدید است و معمولا چهره های جدیدتر در ادوار گذشته، رای آوردند و آنهایی که بیشتر بودند مورد نقد بیشتر هستند و ریزش آرا دارند. در کل هم برنامه های خوبی از جمله کمک به زوجهای جوان دارد. در روزهای آینده بیشتردر این باره صحبت می شنویم. رقیب  دیگر آقای رئیسی، آقای رضایی است که برنامه دارد. 

وی گفت:‌البته تاکنون نداشته ایم که کاندیدایی در یک دور شکست خورده و دوره بعد پیروز شود اما طرح یارانه او خیلی خوب است. رقیب سوم هم که باید خیلی درباره اش بحث باید کنیم ستاد آقای رئیسی است. دوره قبل آقای نیکزاد کاری کردند که آرای او را خیلی ریخت و آن هم آوردن آقای تتلو است که خیلی به چهره آقای رئیسی خدشه وارد کرد.دیشب هم بحث سریال گاندو بود و باید در انتساب افراد دقت کرد. باید آقای رئیسی روی انتساب مسئولان ستاد و این که چون رای مردم را می خواهند باید به مردم بیشتر احترام بگذارند. شنیدم در ستاد او باید کنترلی از جهت امنیتی شود. این که کیف شخصیت هایی که می آیند را میگردند، پسندیده نیست. باید به مردم احترام بگذارند. اینها در انتخابات خیلی موثر است. 

امیری فر گفت: یکی دیگر این که در برخی اعضای ستاد ایشان غرور کاذب است و کار را تمام شده می دانند. معلوم نیست به نتیجه برسند. نمونه اش را در سال ۷۶ می بینیم. مردم احساس می کنند اگر کسی را می خواهند جا بیندازند، می خواهند خودشان تصمیم بگیرند. در ستاد آقای ناطق غرور کاذب بود و پست تقسیم می کردند و از دفتر رهبری انتساب می کردند و حتی حوزه های علمیه و مراجع دخالت کردند و در نهایت ورق برگشت. 

وی گفت: به نظر می رسد اقبال به آقای قاضی زاده هاشمی بیشتر خواهد شد. باید صبر کنیم ببینیم انتخابات به کدام سمت می رود.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      کاندیدا ها همه در یک سطح هستند چه اخلاق وچه علم ودانش ومدیریت مساوی هستند واز حرف های که برای کمک به مردم هم زدن باز همشون دلسوزانه فقط بخاطر کشور ومهین میخوان که رییس حمهور بشن هیچ قصدی از صندلی ریاست در هیچکدوم من ندیدم ظاهر وباطن همهشون یکی خدا خودش میدونه ومسیر رو هدایت میکنه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه