ارسال به دیگران پرینت

تصاویر جالب از توسعه حرم امام حسین(ع)| طح توسعه حرم امام حسین(ع) چگونه است؟

تصاویر جالب از توسعه حرم امام حسین(ع) منتشر شده است. طرح توسعه حرم امام حسین(ع) چگونه است؟ توسعه حرم امام حسین(ع) سرعت گرفته است.

تصاویر جالب از توسعه حرم امام حسین(ع)| طح توسعه حرم امام حسین(ع) چگونه است؟

در ادامه خریداری ملک‌های اطراف حرم امام حسین (ع)، فضای اطراف باب الرجاء حرم سیدالشهدا (ع) خریداری و عملیات تخریب آن آغاز شد تا به این ترتیب، توسعه حرم ارباب با سرعت بیشتری انجام شود.

طرح توسعه حرم امام حسین (ع) در چهار فاز طراحی شده که نخستین فاز آن به ستاد بازسازی عتبات سپرده شده است و ایرانیان برای احداث صحن حضرت زینب (س) در جوار حرم حسینی در تلاش هستند.

صحن امام حسین (ع) و صحن امام زمان (عج) از دیگر فازهای طرح توسعه حرم امام حسین (ع) است که در مراحل بعدی، روند احداث آن آغاز می‌شود. بر همین اساس، اکنون نیز در ادامه فعالیت خادمان حسینی، بخش دیگری از اطراف حرم خریداری شده است که روز گذشته عملیات تخریب آن آغاز شد؛ به طوری که بخشی از فضای اطراف باب الرجاء که بین باب القبله و باب قاضی الحاجات حرم سیدالشهدا (ع)  قرار دارد، روز گذشته تخریب شد تا پس از مسطح سازی برای توسعه حرم ارباب آماده شود.

صحن حضرت زینب (س) در سمت باب القبله حرم امام حسین (ع) قرار دارد که البته این بخش شامل تل زینبیه، قتلگاه و خیمه‌گاه نیز می‌شود.

خادمان حرم سیدالشهدا (ع) در سال‌های اخیر به منظور پیشرفت در توسعه حرم حسینی، ملک‌های اطراف حرم را خریدند تا بتوانند فضای تردد را برای زائران افزایش دهند.

در ادامه تصاویری از آماده سازی برای توسعه حرم حسینی را مشاهده می‌کنید:.

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه