ارسال به دیگران پرینت

چرا ردصلاحیت شده‌ها به خدا پناه بردند؟| حرف های عجیب نفرات اصلی ردصلاحیت شده

چرا ردصلاحیت شده‌ها به خدا پناه بردند؟ حرف های عجیب نفرات اصلی ردصلاحیت شده منتشر شده است. چرا اسحاق جهانگیری، علی لاریجانی و محمود احمدی نژاد به خدا پناه بردند؟

چرا ردصلاحیت شده‌ها به خدا پناه بردند؟| حرف های عجیب نفرات اصلی ردصلاحیت شده

انتشار ویدئویی از کوهپیمایی علی لاریجانی و حضور احمدی نژاد در امامزاده قاسم تهران پس از حواشی اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات خبرساز شده است.

در همین رابطه سهند ایرانمهر، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

* فیلمی از علی لاریجانی منتشر شده است که در کوه قدم می‌زند و بر تخته سنگی می‌نشیند و آهی می‌کشد و می‌گوید:« ای ی ی خدا». فیلم دیگری هم از محمود احمدی‌نژاد منتشر شده است که در امامزاده قاسم « خدا را می‌خواند و مردم را به دعا به درگاه او دعوت می‌کند »، اسحاق جهانگیری هم گفته است « راضی است به رضای خدا»، این همه خداجویی در سرزمینی که کار «رعیت» بر زمین مانده و خدای باری نیز در باب اسباب معیشت و دوام‌ نکبت سکوت کرده است و مومنان « خدا خدا» می‌کنند، آدمی را یاد این قول می‌اندازد:

* بدان، این رسمی است میان بسیاری مومنان که چون از تاثیر عقل و تدبیر خود بهره‌ای حاصل نکنند و از اسباب و علل ناامید گردند، رضایت خاطر خود را به حیلتی دیگر احالت دهند چنانکه اگر مومنی گفت: «ما عندالله خیرو ابقی»(آنچه پیش خداست جاودانتراست) بدان که جایی شامی بوده و او را دعوت نکرده اند! اگر دیدی کسی گفت:«ید الله فوق ایدیهم » (دست خدا بالای همه دست هاست)بدان که کسی سیلی سختی بدو زده! اگر دیدی صبح جمعه به سمت حمام می رود و می گوید:«الصلاح خیر من کل شی»(مصلحت بهتر از هرچیز است)بدان که همسرش زشت است! ".

منبع:

"ربیع الابرار و نصوص الاخیار"

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه