ارسال به دیگران پرینت

زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان اعلام شد

رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان آموزش و پرورش گفت:‌ آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ خرداد ماه جاری و با هماهنگی ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود. وی افزود: به استان ها توصیه می شود پیش بینی لازم در خصوص قطع احتمالی برق در روزهای برگزاری آزمون را داشته باشند.


زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان اعلام شد

رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان آموزش و پرورش گفت:‌ آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ خرداد ماه جاری و با هماهنگی ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود.

الهام یاوری در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها، از تمهید مقدمات ثبت نام و شرکت تیم های ملی المپیاد دانش آموزی در مسابقات بین المللی و برگزاری دوره های آموزشی مجازی و حضوری، خبر داد و اظهار کرد؛ آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیش از ۲متر، و در ۲ هزار و ۵۰۰ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

یاوری که امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران سخن می گفت، افزود: به استان ها توصیه می شود پیش بینی لازم در خصوص قطع احتمالی برق در روزهای برگزاری آزمون را داشته باشند.

رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ادامه داد: دانش آموزان پایه های هفتم و دهم شرکت کننده در این آزمون، پس از پذیرش قطعی، باید نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: اگر پذیرفته شدگان مدارس استعدادهای درخشان قبلا در سایر مدارس ثبت نام کرده اند، در صورت پذیرش، سایر مدارس، موظف به ارسال بی قید و شرط پرونده تحصیلی آن ها بوده و اگر وجهی بابت ثبت نام دریافت کرده باشند، نسبت به استرداد آن اقدام کنند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه